Als ik regenwater meet direct van buiten heb ik een pH van 6.4 als het op kamertemperatuur is meet ik 7.2 vreemd hoor.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
/// 2e poging: 2x White Thunder \\\
Collapse
X
-
Net water gegeven 200 ml. ieder. Het licht gaat nu uit om 16:00 uur en aan om 22:00. uur.Morgen extra lang licht tot s'morgen 8:00 uurdan gaat het uit tot 20:00 uur.
Comment
-
Plagen heeft voedingsschema.
-
EDIT: Dit is niet de goeie denk ik, de terra heb ik zojuist onderaan gepost...... https://www.plagron.com/storage/plag...chedule-nl.pdfLast edited by EasyW; 13 January 2019, 16:26.
-
Wat bedoel je precies met lampen omschakelen?
Je gaat van 18/6 naar 12/12 toch? Dan heb je weinig keus dan je nacht te verlengen en je dag te verkorten of mis ik iets?
24 uur de lampen aan kan met autoflowers en onlangs hoor ik van iemand die die dus evengoed aan het einde van de kweek, laatste 2 weken misschien ook geleidelijk minder licht geeft en die persoon beweerd dat dat zeker helpt met het aanzwellen van de toppen omdat de planten dan het einde seizoen signaal doorkrijgen.
Iets wat eigenlijk vrij logisch is want ervan uitgaande dat C ruderalis van nature heel erg noordelijk groeit en dus erg lange dagen geniet in de zomer worden ook daar de dagen korter na de zomer solstice.
Comment
-
Autoflowers had ik het over Flip en QnQ
Ik zie de logica er wel van om die juiste te reduceren in de laatste week, ondanks dat ze onafhankelijk van het aantal uren licht gaan bloeien wil natuurlijk niet zeggen dat die planten compleet blind zijn voor de daglengte en ik kan me goed voorstellen dat het reduceren daarvan toch een signaal geeft dat het einde nabij is en ze moet opschieten.
Na de zomer solstice worden de dagen dichter bij de pool ook gewoon korter en tijdens de equinox zit je overal op aarde op 12/12.
Al vermoed ik dat het ruim voor de equinox al weer aardig koud kan zijn in de oorspronkelijke regio van C. ruderalis dus ik betwijfel dat je de daglengte veel moet inkorten.
-
Ow autoflowers weet ik niet, daar heb ik geen ervaring mee.
-
Ze hebben weer water en voeding gehad, of het nodig is meet ik met een satestsokje bij gebrek aan een tensiometer. Er zijn wat rode steeltjes niet veel maar toch is dat stress?You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.Last edited by kees49; 13 January 2019, 00:13.
Comment
-
Of moet je dit schema hebben? https://www.plagron.com/storage/plag...chedule-nl.pdf
Schermafbeelding 2019-01-13 om 15.50.01.png
Last edited by EasyW; 13 January 2019, 16:25.
Comment
-
Ik heb een vraag, ik lees bij de verschillende verslagen dat ze naast de groei en bloei voeding ook nog supplementen geven.
o.a. green Sensation is dat wel of niet nodig.
Comment
Comment