Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 Ak'tje Micro Test kweekje, max 35cm

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1 Ak'tje Micro Test kweekje, max 35cm

Korting op 420shop
    Hey
    Na wat opzoekwerk en wat vragen aan kenners heb ik besloten te starten met 1plantje in mijn kistje ( 1ste kweekje ), onopgemerkt voor ouders.

Het zaadje ontkiemde na enkele uren, volgende dag was het worteltje 2mm en heb ik hem geplant, nu is het wachten tot hij uitkomt

Info kist:
    70cm breedte, 40cm lengte, 40cm hoogte.

Info gewenst resultaat:
    Ik wil het plantje in de breedte laten gaan, en meteen bloeien ( dwarfen )

Info lamp:
    SL 12Watt 827 ( warm wit licht ) aangezien het maar zo'n kleine ruimte is voor 1plantje zou dit voldoende moeten zijn, hij hangt nu zo'n 10-15cm van het potje af.

Hopen dat het me lukt
    Attached Files

Re: 1 Ak'tje Micro Test kweekje, max 35cm

Foto0042.jpg
    Hij is dus komen piepen vandaag, teken van leven !
    Het is een auto ak'tje, dus de uren spelen in principe geen rol, maar kan ik er toch zelf voor kiezen wanneer ze bloeien ?
    Want ik zou graag 3dagen willen groeien en dan meteen bloeien, en ben beetje in de war met die uren omdat het toch niet veel boeid voor zo'n auto plant.

gr

Comment

Sensi Mil Lia

Say this when your high: Tetrahydrocannabinol _______ If you can? Smoke Again!

Comment

Kan ik hem ook niet meteen laten bloeien ? of gaat dat niet met autoflowering planten ?

Comment

om t lekker vaag uit te leggen.

in de autoflower bloeiperiode zit een stukje waar hij groeit daar zit je nu in..
          als je bijv je licht op 12/12 of wat dan ook zet over 3 dagen..komen er geen haartjes dat kost tijd en moet je plant
          wat groter zijn..dit gaat allemaal automatisch..met de autoflower is de plant de baas en jij haar slaaf haha

hoeveel liter is jou pot?
          Sensi Mil Lia

Say this when your high: Tetrahydrocannabinol _______ If you can? Smoke Again!

Comment

Ik heb nu nog een klein potje voor een zaailing, ik ga hem pas overzetten als je ziet dat het een "plantje" is. in een 2-3l pot ? en ik zou hem graag zo klein mogelijk houden, want ik kan hem alleen in die kist zetten en in die kist houden, dus hij moet er zeker in passen.

Comment

En jawel, de eerste kleine miniblaadjes komen in zicht ! morgen update!

Comment

Update: Foto0051.jpgFoto0050.jpgFoto0053.jpg

Comment

;zou je de kist vertikaal kunnen zetten? dan heb je 70cm hoogte en dat moet genoeg zijn
                  If I had a world of my own, everything would be nonsense.

Comment

Als ik dat doe gaan ze bij mijn thuis zeker vragen stellen waarom die zo staat, die heeft heel haar leven zo gestaan, en dan gaat hij zowiezo geopent worden gok ik.. mss kan ik er wel iets voor verzinnen

Comment

Update:Foto0065.jpgFoto0061.jpg

Comment

Hoi Tzjee,

de grond ziet er best wel nat uit, ik weet niet of je al water geeft maar voorlopig heeft ze niet veel nodig.
                        Verder hoop ik dat je een Femmetje hebt anders is de teleurstelling misschien groot als het een man wordt.

verder zou je de plant met wat touwtjes weg kunnen buigen als ze wat groter is, met een groter potje, en wat buigen kom je misschien een heel eind. maar zal wel krap worden.

hoe denk je trouwens dat je de lucht gaat verdoezelen? als ze lekker ruikt in de bloei, komen er vast vragen, zelfs als je de kist niet op zijn zij zet.

maar goed veel succes met je testkweek, maak er wat moois van.

Grtz,
                        Djzusie

Comment

Gaat rustig verder zo te zien
                          DJzusie heeft trouwens wel een heel goed punt, wat ga je aan de geur doen..?
                          Zelf gebruikte ik het volgende toen ik nog geen koolstoffilter had, maar naarmate de plant wat ouder werd was ook dit niet genoeg..
                          12062010290.jpg
                          Gebruik het nu nog af en toe als ik het kastje een tijdje open heb of aan het knippen ben..
                          Verder denk ik dat het wel moet lukken met wat buigen en knakken om je plant klein genoeg te houden.
                          Maar hoe klein wordt dit?
                          40cm minus het potje 5~10cm? en lamp 10~15cm? = 15~25cm
                          Als ik jou was zou ik zeker je plantje buigen met bijvoorbeeld LST
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...male-opbrengst

Succes met je kweekje, en het geheim bij je ouders bewaren.
                          Potje met 3 geurblokjes (1 blokje per maand) koste mij €10 bij de growshoppa
                          Last edited by kroket; 7 September 2010, 10:46.
                          - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                          - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

Ik was van plan gewoon een arbre magic in mijn kamer te hangen, dit hang je normaal in auto's, maar ik heb het al een keertje in mijn kamer gehangen voor de lol, dus waarom niet nog een keertje ? dit moet de geur wel wat verdoezelen, en ik laat mijn raam voorsmiddags altijd open staan voor verluchting.
                            En Djzusie, de grond is nu indd overal redelijk vochtig tot zelfs nat. ik kan hem nu 2 tot 3dagen laten doen, is het normaal dat mijn blaadjes bol staan ? of ben ik iets verkeerd aan het doen ?
                            Gr tzjee

Comment

Hoi Tzjee,

als de grond echt nat is denk ikdat ze misschien wel langer dan 2 of 3 dagen duurt voor ze weer behoefte aan vocht hebben. gewoon goed naar de plnt kijken, als de grond weer wat droger wordt kun je af en toe met de palntenspuit een beetje op de grond spuiten.

als de blaadjes wat gaan hengen, of al;s je pot erg licht in gewicht wordt moet er weer gewaterd worden.

en bolle blaadjes, weet ik zo even niet, zeker zonder een plaatje is dat moeilijk te boordelen. misschien hoort het wel bij het soortje. als het niet zo hoort zal wel weer bijtrekken als ze het naar de zin heeft.

maar had je nou feminised zaad? of kan het ook nog een mannetje worden?

grtz,
                              Djzusie.

Comment

Bezig...
                              X