Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 Ak'tje Micro Test kweekje, max 35cm

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1 Ak'tje Micro Test kweekje, max 35cm

Ik weet niet of het Feminised zaad is, ik heb paar zaadjes gekregen van een maat, hij wist het zelf ook niet, dus ik ga er vanuit dat het ook een mannetje kan worden en de blaadjes staan wel wat bol nu, ik had ze teveel water gegeven, nu laat ik ze zo staan, en na een tijdje zal ze wel weer tevreden zijn! Onderaan het potje, waar de gaatjes zitten, komt een klein worteltje langs uit, wat moet ik hiermee doen ? ik heb hem er gewoon terug wat in gestoken en hopen dat ie terug "in" de pot gaat blijven groeien.

Comment

Hoi Tzjee,

mooi dat er al worteltjes onderuit de pot komen. ik zou er niet te veel aanzitten, en als het er meer worden zou je kunnen overpotten. maar dat zal vast niet je bedoeling zijn met de kleine ruimte.

laat het maar gaan, de pot zal vanzelf volwortelen.

hoe gaat het met het plantje? ik zat ook nog even terug te lezen, hangt de lamp nog steeds een CM of 15 ervan af? als je de lamp er zo dicht mogelijk op zet, blijft de plant compacter. maar je moet wel opletten dat ze niet verbrand, misschien kun je wel ergens vinden wat de beste afstand is. ik kweek nu weer op TL en daar mogen ze best op een CM of 4 afstand zitten.

Comment

Hey, de SL hangt al van de 2de geboortedag op 2cm vanaf het plantje hoor en ik heb hem na het stretchen terug wat dieper in de grond gestoken, versteviging. Het gaat nu wel goed denk ik, maar kheb een vraagje, de grond begint langs de rand een beetje van het potje af te komen, als je dat snapt, foto's volgen vanavond.

Comment

Update: groeit goed, en begint er mooi uit te zien, alleen enkele kleine rosse vlekjes aan de puntjes van het blad, het zijn er nu nog maar 2maar ze gaan nog oplopen denk ik, de grond begint zich ook van het potje af te scheiden, maakt dat uit ? Foto0081.jpgFoto0079.jpgFoto0077.jpgFoto0082.jpgFoto0076.jpgFoto0078.jpg

Comment

Het lijkt wel of je aarde te nat is, maar het is geen overbemesting. Dan worden je bladpunten bruin.

grtz

Comment

hoe wil je straks de geur gaan verbergen dan voor je ouders hij gaat zeker ruiken

Comment

Koolstof filter, en "magic arbre" voor in de auto.

Comment

en hoe gaat t nu verder met je plantje?
                  Sensi Mil Lia

Say this when your high: Tetrahydrocannabinol _______ If you can? Smoke Again!

Comment

Hoi Tzjee,

is de plant al de maximale 35 Cm geworden? Update.

grtz,
                    Djzusie

Comment

Hoi Tzee,

Hoe gaat het met je plantje? Leeft zij nog? Hoe gaat het met de geur? Of eigenlijk meer met het verbergen van de geur? We zijn benieuwd naar de foto's van hoe ze er nu bij staat...

Comment

Bezig...
                      X