Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pioneer versterker kast omgebouwd

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Pioneer versterker kast omgebouwd

    Korting op 420shop
    2 * Special Kush ( Feminized ) ( net ontkiemd)
    3 * SL (1150Lumen/lamp)


    Het is allemaal vaagjes gebeurd omdat het budget erg laag is. Met een ouwe versterker kast en wat planken van een oud bureau dat uit elkaar viel.
    Na de eerste oogst ga ik een nieuwe kast kopen inde kringloop en ombouwen
    met 2 ruimtes. Eentje met 2 TL lampen in en eentje met een HPS van 250 Watt in. Zoals je misschien al kan voorspellen is de ruimte met de TL voor de groei en die voor de HPS voor de bloei maar die staat er nog niet dus moeten we nog niet op hopen.
    Momenteel is de kast ook onderverdeeld in 2 delen, een kleiner gedeelte ( Groeiruimte ) en een bovengebouwd deel ( Bloeiruimte ). Ik verlicht de ruimte volledig met spaarlampen. In elk compartiment 3. Zodat ik het hele jaar kan doorkweken ^^
    Kan het om bvb maar 2 lampen voor te groeien gebruiken en 4 om te bloeien? Gaat dit ook?

    Momenteel heb ik maar nog 3 Lampen gekocht, met kleine fitting en in een houder geschoven waar er 3 lampen in kunnen met kleine fitting.
    De lampen geven 1150Lumen/lamp dus 3450 in het totaal. (genoeg?)
    In het andere deel zitten nog geen lampen omdat ik die even gebruik als verduister ruimte voor mijn buitenkweek plantje die ik wat vroeger wil binnenhalen, is ondertussen al enkele dagen in bloei gezet. Deze is geen Special Kush, maar een stekje die ik heb gekregen van een vriend waarvan ik net nog 2 stekjes heb van gehaald die ik eventueel buiten zal afbloeien in een serretje.

    De warmte word gecontroleerd en als het te warm is zet ik de ventilator aan die ik uit een kapotte microgolf heb gehaald

    Zo enkele foto's:
    plant.jpg groeivak.jpg verduisterbloeivak.jpgkast helemaal.jpg

    #2
    Re: Pioneer versterker kast omgebouwd

    Zo, mijn bestelling voor volgend jaar is al gemaakt...

    1* Super Silver Haze
    1* Arjans Ultra Haze
    1* Bubbelicous
    1* Bubblegum
    1* Super Limon Haze
    1* Amnesia Haze
    1* Jack herrer
    1* BleuBerry
    1* Himalaya Gold
    5* Big Bang

    ( * Allemaal feminized )

    Comment

    Bezig...
    X