Die ziet er lekker uit hoor
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1 North Light onder Mini LED zon
Collapse
X
-
Heb ze eens buitengezet in de volle zon. Ze gaat prima, ze begint eindelijk wat kristallen aan te maken.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Comment
-
Nooit van kunstlicht in de zon plaatsen!
De planten moeten (dacht ik) 3dagen bijkomen van het wisselen dus een groei stop!!!!!
Ze zijn redelijk zwaar gevoed (donkergroen) je zou eens een dagje kunnen overslaan...
Zolang je geen vreemde dingen ziet zoals verbranding etc kan het geen kwaad!
Gr Rickysticky
-
-
Rickysticky ik heb nochtans praktisch geen voeding gegeven.. ze heeft een uurtje of 2 in de zon gestaan, hopelijk niet al te veel stress veroorzaakt.
Gam3Aholic dank u hopelijk worden het compacte topjes.
- Likes 1
Comment
-
De topjes plakken en worden compacter met de dag.. ze zal niet lang meer nodig hebben. Ik geef ze nu de laatste 3 weken enkel water.
Ze heeft enkele paarse bladeren maar dat komt omdat het 1 nacht heel koud was (garagepoort ganse nacht opengelaten)You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cleargreen View PostEen kast is zeker geen overbodige luxe en hoeft echt niet veel te kosten, op marktplaats zal zat rommel staan wat gratis afgehaald kan worden.
maakt het ook makkelijker als je tot de conclusie komt dat een koolstof filter toch ook wel prettig is om te hebben. Wiet kan behoorlijk stinken
Ik ga je in elk geval volgen want ben wel benieuwd wat die lampen gaan brengen. Wellicht worden we net zo verrast als bij de kweek van EasyW
Comment
-
DwarfGuy2019 ik ben blij met alles wat ik krijg, er zijn ook wat dingen verkeerd gegaan dus ik zou wrl blij zijn met 15gr. Maar hoop op meer.
Net de trichomen bekeken en die zijn wit dus zevmogen wel nog eventjes langer.
Comment
Comment