Dit is mijn eerste kweek:
Ik ga 1 zaadje Royal Dwarf kweken onder een bureaulamp.
Sinds gisteren heb ik het zaadje in Spa blauw gelegd.
In mijn bureaulamp past zelfs een kleine lamp in van wel 300 watt:
Dit is puur voor de leukigheid, en zelf dacht ik meer aan 100 watt.
Het zaadje is sinds gisteren bezig met ontkiemen, en als de wortelpen zichtbaar is, gaat hij in een ingewaterde stekplug, om zich verder te ontwikkelen, en dan de potgrond in.
Ik wil hem naast water misschien voeding geven, maar niks speciaals.
Iemand advies voor bemesting?
Eens zien wat je met deze zeer eenvoudige methode kunt bereiken.
Ik denk dat ik verder ga voor lst + toppen.
Het is Royal Dwarf, en die wordt tussen de 40 - 60 cm hoog, dus ideaal onder de bureaulamp.
Het is voor de gein, maar mocht het goed uitpakken, wellicht dat ik ermee verder ga, aangezien er maximaal 4 cannabis planten kunnen in mijn DWC systeem wat waarschijnlijk volstaat kwa opbrengst. Dus onder de bureaulamp, als ik eens wilt afwijken wat ik doorgaans ga kweken.
Ik ga 1 zaadje Royal Dwarf kweken onder een bureaulamp.
Sinds gisteren heb ik het zaadje in Spa blauw gelegd.
In mijn bureaulamp past zelfs een kleine lamp in van wel 300 watt:
Dit is puur voor de leukigheid, en zelf dacht ik meer aan 100 watt.
Het zaadje is sinds gisteren bezig met ontkiemen, en als de wortelpen zichtbaar is, gaat hij in een ingewaterde stekplug, om zich verder te ontwikkelen, en dan de potgrond in.
Ik wil hem naast water misschien voeding geven, maar niks speciaals.
Iemand advies voor bemesting?
Eens zien wat je met deze zeer eenvoudige methode kunt bereiken.
Ik denk dat ik verder ga voor lst + toppen.
Het is Royal Dwarf, en die wordt tussen de 40 - 60 cm hoog, dus ideaal onder de bureaulamp.
Het is voor de gein, maar mocht het goed uitpakken, wellicht dat ik ermee verder ga, aangezien er maximaal 4 cannabis planten kunnen in mijn DWC systeem wat waarschijnlijk volstaat kwa opbrengst. Dus onder de bureaulamp, als ik eens wilt afwijken wat ik doorgaans ga kweken.
Comment