Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spiegels....

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Spiegels....

    bang nee,gewoon proberen!!!!zijn zoveel mogelijkheden,wil ze graag allemaal
    proberen en kijken welke het beste werkt......En anders gewoon weer meer zaadjes
    bestellen.......Voor nu is het gewoon vooral een kwestie van kijken proberen en zien
    wat wel of niet werkt,aan de hand daarvan kan je altijd dingen aanpassen,en toepassen.....

    Comment


      #32
      Re: Spiegels....

      hiep hiep hoera,de eerste is ontkiemd,en wel te verstaan die ik op natte watjes had geplaatst
      haar gelijk in een grootte pot gezet en hup de kast in.Maar nu mijn vraag dien je deze gelijk op 18/6
      te zetten of is het beter om 24/24 nu te draaien???de rest laat nog op zich wachten.......Maar geduld is
      een schone zaak

      Comment


        #33
        Re: Spiegels....

        ik zouw ze idd gewoon op 18/6 zete

        Comment


          #34
          Re: Spiegels....

          Ik zou hem ook op 18/6 zetten, alleen bij het stekken gebruik ik 24/0.

          Comment


            #35
            Re: Spiegels....

            thanks,heren.......
            Voel mij echt weer een jonge
            knul,met nieuw speelgoed

            Comment


              #36
              Re: Spiegels....

              hallo allemaal!!!!!!
              Nou 4 van de 5 zijn ontkiemd
              alle 4 inmiddels in een iets grotere bak gezet,om even lekker
              aan te dikken,en vanaf daar gaan ze nog 1 keer verpot worden....
              ik zal morgen effe een paar pics er van nemen......Gaat lekker zo...

              Comment


                #37
                Re: Spiegels....

                Effe een vraagje voor zij die het weten......
                Wat moet de gemiddelde tempratuur zijn voor de plantjes
                vind dat ze erg traag groeien en ben eigenlijk bang dat ze te
                koud staan en dat,dat de groei belemmerd!!!!!Please help!!!!

                Comment


                  #38
                  Re: Spiegels....

                  18 tot 26 graden is redelijk safe.
                  22 graden vind ik zelf ideaal.

                  Comment


                    #39
                    Re: Spiegels....

                    Nou,het begint er op te lijken,zijn er in totaal 3 die het
                    tot zover gaan redden,zijn nu ongeveer 3cm hoog,en de eerste
                    2 blaadjes zitte er reeds aan,had nog zo iets van het gaat hem niet
                    worden(hobbybob style),maar met wat geduld,komt het nu toch van de grond.
                    Ben wel bezig om een kap te maken voor mijn lampen,zodat ik een breedere belichting
                    heb op de jonge spruiten,vanaf welke grootte is het trouwens het beste om ze in een andere
                    pot te zetten,heb daar nu 5,5l potten voor,ze staan nu nog in de stekbakjes...

                    Comment


                      #40
                      Re: Spiegels....

                      005.jpg004.jpgNou,het gaat voorspoedig,ze groeien als wiet
                      heb wel besloten om nog een 2 tal andere lampen
                      te bestellen,alle006.jpgbei 105w speciaal voor de bloei,bij de
                      volgende planten zal ik er ook 2 voor de groei bijhalen....
                      Heb een paar pics.....hopen dat het zo door blijft gaan.008.jpg

                      Comment


                        #41
                        Re: Spiegels....

                        Heb je ze hier net water gegeven of is de grond altijd zo vochtig? Voor de rest ziet het er goed uit, hoop ook dat het sterke dames gaan worden.

                        Comment


                          #42
                          Re: Spiegels....

                          Ja,had ze net besproeit met de planten spuit,ondanks dat de spaarlampen
                          niet erg warm worden,lusten ze elke dag wel het nodige te drinken(net het baasje)
                          heb er nu 2x23watt 840 inzitten en 2x9watt 827,hou deze combi de komende tijd zo
                          en wanneer de bloei periode begint,hang ik er 2x105watt 827 en 2x18watt 827 in,verwacht dat
                          die hoeveelheid voor 2a3 planten genoeg dient te zijn.......Aldoende leer ik steeds bij,ga ook nog even rond
                          neusen voor de nodige voeding en meet apperatuur,toch weer een hobby die verder uit de hand loopt hahahaha

                          Comment


                            #43
                            Re: Spiegels....

                            Welke 105 watt lampen gebruik je?

                            Comment


                              #44
                              Re: Spiegels....

                              heb ze van een site van marktplaats,schijnen speciaal voor de kweek te zijn
                              en in dit geval voor de groei van plug and play.wat dus begon lowbudget,wordt
                              toch wat verder uitgbreid.In dit geval gewoon heel leerzaam en gewoon leuk om
                              alvast wat feeling met het kweken wil krijgen in,de kast blijf ik gewoon verschillende soorten uit
                              proberen.
                              Last edited by de dikke; 6 October 2010, 09:39.

                              Comment


                                #45
                                Re: Spiegels....

                                Maar heb je enig idee van de fitting, type lamp, spectrum etc?

                                Comment

                                Bezig...
                                X