Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spiegels....

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Spiegels....

    4104308lamp.jpgIk heb even de info erbij gezocht....
    Betreft dus een 105watt 4xu 5000lumen,ze lopen bij hem op naar
    300watt speciaal25000k.Ik hoop dat je er wat mee kunt,tevens even een pic
    van het soort lamp....
    Last edited by de dikke; 4 October 2010, 19:22.

    Comment


      #47
      Re: Spiegels....

      Ah oke, ja die ken ik inderdaad wel ja. Ben benieuwd of je er goede ervaringen mee hebt!

      Comment


        #48
        Re: Spiegels....

        ik ook maxican,gewoon lekker door blijven experimenteren,voor
        de prijs hoef ik het niet te laten......en in de toekomstZal ik mijn bevindingen,met de lamp
        hier ook posten,voor toekomstige gebruikers...
        Last edited by de dikke; 6 October 2010, 09:38.

        Comment


          #49
          Re: Spiegels....

          031.jpg032.jpgGewoon weer effe een paar nieuwe pics....
          Inmiddels komen er geleidelijk meer nieuwe
          blaadjes bij

          033.jpg

          Comment


            #50
            Re: Spiegels....

            Jaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! eindelijk mijn lampen binnen,en ze zijn echt groot
            Deze zijn voor de bloei,de meiden zijn nu 2 weken bezig,maar vind ze nog
            erg klein,ga vandaag even kijken of dat ik nog ergens een tweetal tornado's
            op de kop kan tikken,even een extra boost geven.....Maandag naar de growshop
            voor wat voeding,eens kijken of dat dat extra wonderen doet,vind trouwens dat de
            white rino het beter doet(groter) dan de widow,kan dat,iemand ervaring met deze 2 soorten???

            Comment


              #51
              Re: Spiegels....

              fijn dat je ze binnen hebt! maar ik heb geen ervaring met die 2...
              weet je als welke voeding je gaat gebruiken?
              welke potgrond ga je gebruiken/heb je gebruikt?
              ik ben maar nog het begin...

              Comment


                #52
                Re: Spiegels....

                Ha,die joosie1234,ik gebruik gewoon de potgrond van de intratuin,voor de eerste keer
                niks bijzonder,ben wel van plan om voor de volgende ronde,goede aarde te gebruiken
                van de gangbare merken die hier en daar worden aangeboden,ook hier geld weer gewoon
                proberen en kijken welke ik zelf het beste vind om mee te werken....M.b.t. de voeding ga ik de canna terra
                bio gebruiken,wordt toevallig verkocht bij de growshop hier om de hoek,en ik lees er op zich best goede
                dingen over,maar wederom kan zo maar zijn dat ik de volgende keer, weer een ander gebruik....straks nog even
                2 tornado's bij halen en kijken of dat ik ergens een goedkope meter voor temp en lv op de kop kan tikken,voor de rest
                groeien ze gestaag door
                Last edited by de dikke; 11 October 2010, 08:28.

                Comment


                  #53
                  Re: Spiegels....

                  weed 001.jpgweed 007.jpgweed 003.jpgweed 005.jpgZo voor elkaar,net nog twee tornado's van 23w er extra bij in....
                  Heb nu voor het groeien dus 4x23w,voor 2 plantjes lijkt mijtoch genoeg???
                  Zaterdag bloei,groei voeding halen en 2 extra grootte potten en misschien
                  een zak batmix,om toch te zorgen dat ze extra goeie voeding uit de aarde
                  halen die ze nodig hebben,tevens alvast weer een paar foto's,altijd leuk de meiden
                  op de foto zetten......

                  Comment


                    #54
                    Re: Spiegels....

                    Nou.....heb net van plagron de voedingslijn besteld
                    en niet die van canna????Was een aanbieding en die kon ik
                    als lowbudget kweker natuurlijk,niet laten staan hahahahaha.
                    Tevens een 2x een e 40 fitting besteld voor die super grootte 105w
                    lampen,verwacht het allemaal van de week binnen,nog even een schema
                    opstruinen van plagron,om optimaal de voeding toe te dienen......Vond het allemaal
                    al leuk,nu kan ik bijna wel zeggen dat het,hoe het ook afloopt een blijvende hobby is
                    en gaat worden,zal nog de nodige verslagen hier gaan posten

                    Comment


                      #55
                      Re: Spiegels....

                      Hihi besmet met het grow virus, ken het gevoel lol, sus6.

                      Grtz.

                      Comment


                        #56
                        Re: Spiegels....

                        Succes met je kweek! je bent goed op weg lees ik al.
                        Heel veel plezier van je planten.

                        Comment


                          #57
                          Re: Spiegels....

                          Hahahaha klopt pof,als je er eenmaal aan begint.........
                          En thanks maxican,elke dag veel lezen hier en interniks afstruinen
                          opzoek naar diverse kweek verslagen,leer je best veel van....Wat begon
                          als laten we eens kijken hoe ver we kunnen komen,is inmiddels omgeslagen
                          naar,kijken hoe ik het beste mijn setup kan krijgen en welke manieren er allemaal
                          mogelijk zijn....Gaande weg leer ik veel bij,uiteraard thanks aan alle met goeie ideeen...

                          Comment


                            #58
                            Re: Spiegels....

                            Moet even zeggen WOUW!!!!!! wist niet dat 2x een extra 23w zoveel meer zou doen.....
                            Lijkt wel of dat ze in 24 uur 2x zo groot zijn geworden???Bespeur bij de ww wel dat de lob
                            blaadjes geel trekken,en dat bij beide de bladeren aangeven dat ze teveel water krijgen,dus vandaag
                            en morgen even geheel onthouden,hoop dan eigenlijk ook dat ik dan mijn voeding binnen heb,krijgen ze gelijk
                            waar ze recht op hebbenTempratuur ligt rond de 18/20 graden,zal waarschijnlijk of beter mijn kast moeten
                            isoleren en anders een kacheltje erin.....Het echt koude weer moet nog komen en de dames worden groot gebracht
                            in de schuurMaar goed zoals vaker gezegd,gaande weg komt het vanzelf goed...

                            Comment


                              #59
                              Re: Spiegels....

                              Goed effe snel een update!!!
                              Ze staan op rantsoen,en nog
                              steeds in afwachting,van voeding
                              en fittingen@home.......

                              Comment


                                #60
                                Re: Spiegels....

                                Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!Binnen,alles is net binnen gekomen
                                Straks gelijk weer aan het knutsellen,ga een nieuwe extra kap erbij
                                maken voor die 2,105w lampen......Dus tijdens de bloei periode heb ik
                                dan beschikking over in totaal 275w aan sl,volgens mij ruim voldoende
                                voor die twee meiden van mij.Starks ook gelijk voeding aan maken en eventueel
                                vanavond toedienen,en gewoon weer via boven af in dit geval....Ik zal zondag weer
                                een paar pics nemen,van hun groei spurt.....

                                Comment

                                Bezig...
                                X