Onlangs eindelijk aan mijn tweede binnen kweekje begonnen
7 van de 9 zaden zijn al gekiemt, 1 NL kwam niet verder dan lobblaadjes;
1x Super Critical Bud CBD van Garden of Green
1x Cream&Cheese CBD van Seedsman
1x The Church CBD van Green House Seeds
1x Dinamed Auto CBD van Dinafem
1x Critical Orange Punch van Dutch Passion
1x Northern Lights regulars van Seedsman
3x Northern Lights regulars van Seedsman
Wederom in mijn koelkast maar dit keer heb ik de tussenwand met het vriesvak open gebroken voor een extra 30 cm dus de totale afmeting is 44x49x134cm
Lamp is een 60watt 3500K paneeltje van Invisible Sun LED
Vents TT afzuiger 125mm 280m3/h met ingebouwde fan controller
Filter is een 75m3 Can filter waarvan ik voor de vorige ronde de kool zelf al een keer van heb schoon gebrandt, aangezien mijn ventilator toen minimaal draaide ging dat allemaal prima, nu wordt het warmer dus zal tegen het einde van deze kweek de ventilator toch wel boven de 75m3 uitkomen en dan hang ik een Prima Klima van 360m3 achter mijn ventilator zodra er geur doorbreekt.
Passieve luchtinlaat via vijf T stukken voor 25mm irrigatie buis
Circulatie ventilator gerecycled uit een ijsblokjes machine, 5W
De potten die ik ga gebruiken zijn 8 Champagne flessen van 750ml en een Pepsi fles van 1,5l (voor wedstrijd op een ander forum)
Momenteel ben ik aan het voorgroeien onder mijn 2x36w Tneon setje met 6500K lampen erin in een zaai tray die de wortels laat airprunen.
Fridge round 2.jpg
Ja ik was mij dit keer bewust dat de foto gedraaid zou zijn maar ik kon anders niet heel de kist op de foto krijgen.
Foto van de plantjes komt met de volgende update.
Ik ga dit keer niet bijhouden hoe veel water dat ik geef maar elke plant steeds op gevoel water geven, ik ben geen ambtenaar namelijk dus al het papierwerk om dat van 9 planten en 6 verschillende strains bij te houden gaat me te ver
7 van de 9 zaden zijn al gekiemt, 1 NL kwam niet verder dan lobblaadjes;
1x Super Critical Bud CBD van Garden of Green
1x Cream&Cheese CBD van Seedsman
1x The Church CBD van Green House Seeds
1x Dinamed Auto CBD van Dinafem
1x Critical Orange Punch van Dutch Passion
1x Northern Lights regulars van Seedsman
3x Northern Lights regulars van Seedsman
Wederom in mijn koelkast maar dit keer heb ik de tussenwand met het vriesvak open gebroken voor een extra 30 cm dus de totale afmeting is 44x49x134cm
Lamp is een 60watt 3500K paneeltje van Invisible Sun LED
Vents TT afzuiger 125mm 280m3/h met ingebouwde fan controller
Filter is een 75m3 Can filter waarvan ik voor de vorige ronde de kool zelf al een keer van heb schoon gebrandt, aangezien mijn ventilator toen minimaal draaide ging dat allemaal prima, nu wordt het warmer dus zal tegen het einde van deze kweek de ventilator toch wel boven de 75m3 uitkomen en dan hang ik een Prima Klima van 360m3 achter mijn ventilator zodra er geur doorbreekt.
Passieve luchtinlaat via vijf T stukken voor 25mm irrigatie buis
Circulatie ventilator gerecycled uit een ijsblokjes machine, 5W
De potten die ik ga gebruiken zijn 8 Champagne flessen van 750ml en een Pepsi fles van 1,5l (voor wedstrijd op een ander forum)
Momenteel ben ik aan het voorgroeien onder mijn 2x36w Tneon setje met 6500K lampen erin in een zaai tray die de wortels laat airprunen.
Fridge round 2.jpg
Ja ik was mij dit keer bewust dat de foto gedraaid zou zijn maar ik kon anders niet heel de kist op de foto krijgen.
Foto van de plantjes komt met de volgende update.
Ik ga dit keer niet bijhouden hoe veel water dat ik geef maar elke plant steeds op gevoel water geven, ik ben geen ambtenaar namelijk dus al het papierwerk om dat van 9 planten en 6 verschillende strains bij te houden gaat me te ver
Comment