Week 6 en 5 dagen na ontkieming.
Even een kort update, geen foto.
Er ontwikkelen zich steeds meer bloeiharen op 2 plekken (mogelijk 2 hoofdcola's in wording vermoed ik).
En 3e bloeiharen-node waargenomen, wellicht volgt er nog meer bloeinodes maar de tijd zal leren.
De lengte en de hoogte is onveranderd.
De groei is dus officieel eruit, vandaag laatste keer 150ml met Alga Grow gevoerd.
Na het weekend zal ik toch maar overgaan op de bloeivoeding met de Alga Bloom voeding, dit om de eventuele toppen ontwikkeling te stimuleren.
Dit is wel echt een kleine plantje van circa 15 cm en circa 5 cm in de breedte.
Ik hoop dat er meerdere bloeinodes tevoorschijn komen, dat zou leuk zijn om mijn 1e experimentele kweek te beeindigen met leuke opbrengstje.
Ik hoop op minimaal 5 gram droog toppen.
Dat lijkt wel heel erg weinig, en mogelijk heel laag THC gehalte.
Maarja, 3 zaden gekocht voor circa 15 euro en terwijl er een maximale aankoopgewicht van 5 gram bij coffeeshop'sbijna het dubbele aankoopbedrag is.. dus reken het maar uit.
Ik ga niet voor dikke opbrengsten, alleen puur voor de experimenteerfun.
De groeten...
Even een kort update, geen foto.
Er ontwikkelen zich steeds meer bloeiharen op 2 plekken (mogelijk 2 hoofdcola's in wording vermoed ik).
En 3e bloeiharen-node waargenomen, wellicht volgt er nog meer bloeinodes maar de tijd zal leren.
De lengte en de hoogte is onveranderd.
De groei is dus officieel eruit, vandaag laatste keer 150ml met Alga Grow gevoerd.
Na het weekend zal ik toch maar overgaan op de bloeivoeding met de Alga Bloom voeding, dit om de eventuele toppen ontwikkeling te stimuleren.
Dit is wel echt een kleine plantje van circa 15 cm en circa 5 cm in de breedte.
Ik hoop dat er meerdere bloeinodes tevoorschijn komen, dat zou leuk zijn om mijn 1e experimentele kweek te beeindigen met leuke opbrengstje.
Ik hoop op minimaal 5 gram droog toppen.
Dat lijkt wel heel erg weinig, en mogelijk heel laag THC gehalte.
Maarja, 3 zaden gekocht voor circa 15 euro en terwijl er een maximale aankoopgewicht van 5 gram bij coffeeshop'sbijna het dubbele aankoopbedrag is.. dus reken het maar uit.
Ik ga niet voor dikke opbrengsten, alleen puur voor de experimenteerfun.
De groeten...
Comment