Ipie Laat die bezem maar in de kast. Die ga je niet meer nodig hebben.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1e kweek met grow cylinder van 53x14 cm, met 1mtr ledstrip.
Collapse
X
-
Vannacht even een snelle peekview gepleegd met mijn smartphone.
De suikerbladen bij het bloeiharen zijn er mooi bezaaid met een grote tichromes.
Grote tichromes dan de andere bladen die niet bij de bloeiharen zitten.
Ik ben benieuwd, al is de bloei nog maar net begonnen, 1 week dus.
En hopelijk de toppen behoorlijk aan het aandikken. Ik gok op 2 a 3 weken bloeien.
Corrigeer mij als ik me vergis.
De groeten.
Comment
-
Buiten dat het zaadje genetisch niet goed in
elkaar zit lijkt het zand op de foto een beetje
aangetast op mos?, schimmel? Ja, normaal
gesproken kan het nog wel 5 weken overbruggen.
TIP: Voortaan maar geen folie meer gebruiken
dat geeft meer lucht aan de grond, spreek je!
Comment
-
Hey dwarf hoe staat het nog met de kweek? Heb hier en daar eens vluchtig al wa dingetjes gelezen. In de vegie fase heb je teveel water gegeven denk ik. Cannabis planten komen uit exotische gebieden waar het warm is en niet te vochtig. Misschien had je hierdoor ook een slechte start, laat daarom je grond ook altijd droog worden. Want ik zie het niet goed maar het lijkt alsof je gemuteerde bladeren hebt(zonder kartels, gladder en groener dan normaal). Of zoals hierboven vermeld, je grond goed laten verluchten.
Maarja dat maakt nu niet meer uit :p
ook denk ik dat je iets langer zult moeten bloeien. Bij mij begonne de toppen zwaar volume aan te nemen vanaf week 4 tot6. Hierin zie ik de toppe met de dag groeie maar ik weet natuurlijk niet hoe dit voor jouw in zijn werking zal gaan.
Ben wel benieuwd naar het vervolg en hoeveel je eraf zo kunnen halen. Heb je een verbruikingsmeter geplaats?
wat ook heel handig kan zijn is de cannabis grow bible. Die word om de zoveel tijd vernieuwd en kwekers zetten daar hun tips in om op zowel kwalitatief en kwantitatief te werk te gaan.
good luck
Comment
-
Ja het is een leermoment. De aarde is Plagron Promix, daarvoorheen was een verkeerde aarde die reeds stevig voorbemest is voor 6 maanden, dus waarschijnelijk ook een overkill. Ik heb al een idee voor de volgende kweekronde om de aarde om de tijd wat verluchten zonder dat ik de wortels beschadig.. Ik moet dat nog even in mijn kop vormgeven...
En het blijft een experimenteel avontuur in deze ronde, ik verwacht er geen grote opbrengten, dat is niet mijn doel.
-
Nee dat snap ik en tis goe dat je het probeert, ik volg het in ieder geval!
-
-
Week 8 en 2 dagen na de ontkieming.
Vandaag toch maar een recente foto's van de plantje genomen.
Alles lijkt prima te gaan. Een van de toppen (de hoofdcola, dat zijn er 2 zelfs) begint zelfs in de hoogte aan te dikken.
Er komen steeds meer bloeiharen tevoorschijn aan de onderste regionen.
De 2 gekrulde fanblades onderaan is vergeeld, alles wat boven is, oogt nog groen uit.
Ik heb liever deze gekrulde bladen te lozen, zodat de energie meer in de toppen-ontwikkeling ingestoken kan worden.
Uit de foto's die ik gemaakt hebt met mijn camera zie ik er suikerbladen mooi vol met harsen.
De aarde is nog steeds vochtig dus nog niet water gegeven.
Ik zie dat de aarde in de pot wat ingezakt is, dus morgen wat meer aarde ophogen voor evt. stevigheid.
En tenslotte de foto's.
Attached Files- untitled-6 (Large).jpg (74,1 KB, 74 views)
- untitled-2 (Large).jpg (72,0 KB, 66 views)
- untitled-1 (Large).jpg (83,3 KB, 68 views)
- untitled-8 (Large).jpg (61,0 KB, 67 views)
- untitled-7 (Large).jpg (84,7 KB, 65 views)
- untitled-5 (Large).jpg (66,7 KB, 66 views)
- untitled-12 (Large).jpg (76,4 KB, 65 views)
- untitled-14 (Large).jpg (66,6 KB, 64 views)
- untitled-9 (Large).jpg (66,4 KB, 64 views)
- untitled-10 (Large).jpg (79,7 KB, 64 views)
- untitled-11 (Large).jpg (84,4 KB, 68 views)
- untitled-15 (Large).jpg (68,7 KB, 66 views)
- untitled-16 (Large).jpg (64,2 KB, 66 views)
- untitled-17 (Large).jpg (77,4 KB, 67 views)
- Likes 1
Comment
-
heb ie foto van vandaag kan ik de nerf naden effe tellenverzonden vanaf mijn bos hut met tamtam
Comment
-
Week 8 en 3 dagen na de ontkieming
Update, geen pics..
Promix-aarde opgehoogd, en 150ml gewaterd met bloeivoeding.
Mechanische tijdklok vervangen, hopelijk doet deze exemplaar de werk doet, dus terug van 24/0 naar 18/6 schema.
De plantje heeft ook haar rustmoment nodig, om een en ander de biologische processen te kunnen verwerken.
Geen grote wijzigingen in de uiterlijke kenmerken, de topontwikkeling gaat prima (Lees: zij is niet meer 'flatchested' )
De plantje heeft een lekkere deoderant op, maar het meurt nog niet...
De groeten...
Comment
-
Topontwikkelingen a.k.a tieten
De toppen ontwikkelt keurig.. Een verschil van 2 dagen. Of is mijn ogen liegt tegen mij..
Attached Files- IMG_20190425_202755.jpg (136,5 KB, 56 views)
- IMG_20190425_202733.jpg (95,1 KB, 53 views)
- IMG_20190425_202852.jpg (117,9 KB, 53 views)
- IMG_20190425_202852.jpg (117,9 KB, 54 views)
- IMG_20190425_202841.jpg (91,0 KB, 53 views)
- IMG_20190425_202805.jpg (89,5 KB, 51 views)
- IMG_20190425_202755.jpg (136,5 KB, 54 views)
- IMG_20190425_202841.jpg (91,0 KB, 53 views)
- IMG_20190425_202733.jpg (95,1 KB, 53 views)
- IMG_20190425_202805.jpg (89,5 KB, 55 views)
Comment
Comment