Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Allereerste kweekje 3 x Royal AK auto
Collapse
X
-
Remco Fotootje gemaakt van het plantje.
Bij de 2de foto kan ik het duidelijkst de gedraaide en gekrulde blaadjes zien .... Ik heb ze wel zonet ieder nog een goeie 300 ml regenwater gegeven ...
Grtz
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.
Comment
-
Hangt de lamp al op het hoogste punt ...... nee toch ??
Het lijkt of dat de voorste dame er ook een beetje last van heeft ?? of zie ik dit verkeerd ??
Comment
-
Laat eens op nen foto met vooraanzicht zien hoe dat de zaken er nu voor staan ?!!?
Foto Vb. fullsizeoutput_20a9.jpeg
Comment
-
Ik denk het ook dat het van de warmte of ventilatie is...
ik heb het zelf ook bij de nieuwere blaadjes dat puntjes omkrullen zodra ze wat groter worden trekt dat weer normaal bij
maar aan de 2e foto zie je dat blad naar binnen vouwt dat is om water binnen te houden zodat ze minder verdampt.
ik denk dat dat ook met de warmte te maken heeft of wat te zuinig met water.
Comment
-
Klein druppeltje afwasmiddel in je water doen, dat breekt de oppervlaktespanning en dan neemt de aarde het vocht weer beter op.
-
Ja klopt inderdaad zodra je grond te droog is neemt het moeilijk op en komt er veel onderuit toch teken je vaker of meer water moet geven....
Als je dit vaker hebt geef je begin gewoon 100ml en half uurtje later de rest dan neemt de grond het ook weer op.
Of zoals flip zegt druppeltje afwasmiddel erin
Maar ik ben daar zelf niet zo van
-
Flip Hasjkip , morgen krijgen ze een drupje Dreft bij hun drinken! Thx! En vanaf nu wegen ....
-
-
Comment
-
Lekker he da geurtje , wacht maar eens tot dat ze goed in bloei staan dan gaat de koolstoffilter pas echt moeten werken om de geur wat te verwerken !!
Staat er toch netjes bij en hangt de lamp nu al wat beter naar uw gevoel ??
Wat was de bedoeling nu weer scrog of gewoon laten gaan ?
-
Remco Omdat het de eerste keer is dacht ik ze gewoon te laten gaan. Maar nu ik die mini topjes zie onder de grotere bladeren dacht ik om ze (had dat hier al ergens gezien) zachtjes naar de zijkanten toe te trekken met een soort ijzerdraadje met iets rond, dat heb ik hier liggen ...
De lamp hangt nu op het hoogste punt. Aangezien de lamp geen dimmer heeft hoop ik dat ze nu hoog genoeg hangt. Grtz
-
Comment