Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Allereerste kweekje 3 x Royal AK auto
Collapse
X
-
Comment
-
Flip Hasjkip inderdaad! Meer top dan plant eigenlijk ....
-
Thx Flip Hasjkip en Ketelhuis ! Had ik zelf ook niet echt verwacht voor de eerste keer ....
-
-
Gewoon alles af knippen wat rijp is !!
bud-marijuana-gallery-trichomes_colors_harvest_original.jpg
Artboard 1trichomes smaller.png
Comment
-
- Likes 2
Comment
-
Idd wat Q aangeeft, geen voeding! Daar gingen ze dood van en de wortels blijken ook af te sterven.
Je kan ze makkelijk in de huiskamer zetten hoor, alleen verwacht geen grote plantje dan blijven ze klein en sterven de kopjes langzaam af je krijgt wel weer nieuwe. Buiten kan makkelijk aangezien ze wel tegen onze klimaat kunnen.
-
Comment
-
Dacht het al ghehe
Mja je kan nog eventueel beetje wegknippen zodat het wat mooier oogt maar is eigenlijk niet meer nodig, je laat de plant anders weer stressen en dit keer een beetje voor niks eigenlijk. De volgende keer beter met een scherp schaartje knippen zo voorkom je ook verdere schade aan de stam.
-
Hello,
2 weken drogen was niet nodig. Droge zolder, geen licht en lekker beetje warm (niet vochtig warm )
Droog gewicht na het verwijderen van de dikkere steeltjes is 59 gr. En nog enkele grammetjes mini-topjes die ik al eens zal uitproberen.
De rest zit in weckpotten op een donkere plaats en zal ik dagelijks een kwartiertje luchten.
Oh ja, ik vond ook 3 zaadjes terug dus heeft er toch eentje een geslachtsoperatie ondergaan.... Zaadjes voor de vuilbak veronderstel ik?
Nogmaals bedankt voor de helpende handen, voeten, oren en ogen!
GrtzzzzYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
- Likes 1
Comment
Comment