Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 x Jack Herer, 8 x 15 watt Spaarlamp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: 2 x Jack Herer, 8 x 15 watt Spaarlamp

    Begint wel mooi te worden! Toffe filmpkes!

    Comment


      #77
      Re: 2 x Jack Herer, 8 x 15 watt Spaarlamp

      Thanx, helaas heb ik wel flink wat moeten knippen in de planten.
      Ik heb nu al even wat meeldauw op de planten zitten, deze is dit weekend aardig uitgebreid, of ik de planten af kan laten bloeien is nog maar de vraag .

      Heb in ieder geval alle extreem aangetaste bladeren verwijderd, evenals wat van de lagere toppen waar er wat meeldauw op de kleine bladeren van de toppen zat.
      Ik heb de resterende bladeren afgenomen met een water+melk mengsel, dit moet ik dus blijven herhalen tot de oogst.
      Zit naar mijn mening te ver in de bloeifase om nog andere middelen te gebruiken. (ben hier in ieder geval geen voorstander van)
      hopelijk kan ik het rekken tot de toppen rijp zijn. Anders heb ik pech en ga ik eerder oogsten. Is altijd beter dan alles in de prullenbak gooien.

      Vervolg van het filmpje komt er nog aan.

      Greetz

      Comment


        #78
        Re: 2 x Jack Herer, 8 x 15 watt Spaarlamp

        dat ziet er zeker goed uit
        Ik hoop voor je dat je niet zoveel last van de meeldauw gaat krijgen .

        groeten

        Comment


          #79
          Re: 2 x Jack Herer, 8 x 15 watt Spaarlamp

          Mooi filmpje!

          Comment


            #80
            Re: 2 x Jack Herer, 8 x 15 watt Spaarlamp

            Jacky:
            Foto's-0011.jpgFoto's-0012.jpgFoto's-0010.jpg
            Plantje 2:
            Foto's-0014.jpgFoto's-0008.jpgFoto's-0013.jpgFoto's-0009.jpg

            Ik heb de meeldauw gisteren met een zoutoplossing behandeld ipv melk+water. Dit lijkt dusver meer uit te halen maar de plantjes vinden dit ook niet zo lekker, wellicht teveel zout gebruikt, kon de weegschaal niet vinden dus heb t maar uit de losse pols toegevoegd . Veel bladeren zijn gekruld en voelen wat droger aan in vergelijking met een paar dagen geleden.

            De meeldauw is na deze maatregelen behoorlijk terug gedrongen. hopelijk blijft dit zo doorgaan, de plantjes moeten nog een paar weken...

            Overdag zet ik nog een extra ventilator aan die door de open deur naar binnen blaast. tegen de tijd dat de lampen aan gaan haal ik deze weg en gaat het kastje dicht.

            Ik denk ook dat de ventilatie de grootste oorzaak is geweest, toen de kast volgegroeid is werd de ventilatie natuurlijk een stuk minder, na het snoeien was dit alweer heel wat beter maar toen zat de ellende al eenmaal op de plantjes .

            We wachten maar weer af!

            Greetz.

            Comment


              #81
              Re: 2 x Jack Herer, 8 x 15 watt Spaarlamp

              Foto's-0008.jpgFoto's-0006.jpgFoto's-0007.jpg

              Comment


                #82
                Re: 2 x Jack Herer, 8 x 15 watt Spaarlamp

                Heb de plantjes gisteren maar geknipt, had ze liever nog een weekje laten staan, maar de planten zagen er niet meer uit.
                De bloeitijd zat er theoretisch in ieder geval op, echter meer dan 20% amberkleurige trichomen waren er nog niet.
                Het voordeel is dat ik iets eerder aan de volgende kweek beginnen.

                Heb reeds 2 x white widow zaadjes ontkiemd die tussen mijn eerdere white widow oogst zaten, deze zijn inmiddels ook uitgekomen en zullen een dezer dagen hun kopje wel laten zien.
                verder nog 2 x onbekend tussen de watten liggen en er zijn nog een paar feminized zaadjes onderweg om de kast mee af te vullen. In het beste geval begin ik met 6 plantjes waarvan dus sowieso 2 vrouwelijke.

                Voor de liefhebbers is de thread via de onderstaande link te vinden.


                Het totaalgewicht van de oogst post ik nog even zodra de buds droog zijn.

                Iedereen bedankt voor de belangstelling en alle reacties!
                Greetz.

                Comment


                  #83
                  Re: 2 x Jack Herer, 8 x 15 watt Spaarlamp

                  een foto van het resultaat
                  jack.jpg

                  veel kleine topjes, een lekkere sterk geurend wietje is het al.
                  Het is nog niet droog genoeg maar er zal wel een gram of 20 overblijven zodra het wel dat wel is.
                  Niet verkeerd voor de eerste ronde met een McGuyver setup.
                  Volgende ronde gaan we in ieder geval voor wat meer

                  Greetz.

                  Comment

                  Bezig...
                  X