Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WW x 2 onder 5 x 23 watt SL, 1e kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: WW x 2 onder 5 x 23 watt SL, 1e kweek

netjes hoor

ben benieuwd wat het resultaat zal zijn!

Comment

Potverdikke Cats
      Wat ben jij een leuke kweker en wat kan jij een mooi en Super duidelijk verslag maken sorry dat ik niet eerder hier keek.
      Echt hoe je alles beschrijf en zo leuk ook nog de verloren dochter....owwwwwwwwwwww
      Ik blijf je volgen en zal het andere ook aan raden.
      Wel een vraagje als je nog is een keer een kweekje gaat doen zou je dan voor mij 1 plantje willen zetten en die geen voeding geven
      ik wil namelijk wel is keer het verschil zien.
      Tegen dat je het wil zal ik jou zaden doneren voor deze test als je dat wil .

P.s ik ga meteen een pinda van vogeltjes buiten in een potje doen en op de vensterbank zetten boven de verwarming denk je dat ik dan een plantje ga krijgen?

groetje bella
      God was never on your side..

Comment

mijn kweekruimteverslag.

Terugkomend op je vraag... natuurlijk wil ik wel een proefje uitvoeren bij het volgende kweekje. Dan zou je dus officieel eigenlijk met twee stekjes moeten werken (om de genetica exact gelijk te krijgen), maar ik hoop dat het ook met 2 zaadjes mag. De ene met voeding, de ander zonder. Bedoel je dan ook dat de ene in gewone potgrond moet opgroeien en de andere in growmix / batmix? Dus geef maar aan wat je precies graag wil zien, kweek ik wel een extra plantje ernaast.

Vanuit ongebrande pinda's kun je pindaplantjes krijgen. En speciaal voor jou... een foto van mijn pindaplantje in mijn opgeruimde keuken

IMG_0531.jpg
        Last edited by CatsEye; 11 November 2010, 16:28.

Comment

mooie filter, ben benieuwd. Moet er zelf ook eentje gaan maken maar denk dat ik eentje van een dergelijke maat niet kwijt ga kunnen in mijn kast.

Vind je pindaplantje ook heel cool zal er zelf maar niet aan beginnen, heb zelf al veel te veel peperplanten in huis staan hehe.

Greetz

Comment

Re: WW, WR en CH (9 stuks) onder 5 x 23 watt SL, 1e kweek

De dames zijn elkaar flink aan het verdrukken, gelukkig krijgen ze over niet al te lange termijn weer wat meer de ruimte. Helaas worden dan ook wat minder frequent updates geplaatst, aangezien ik dan niet meer de primaire verzorger ben van de dames. Maar goed, niet getreurd, tot die tijd hou ik jullie met foto's op de hoogte van de stand van zaken in de damesclub. En ja, alleen met pasje krijg je toegang tot deze club, nadat je hebt bewezen geen herma te zijn

IMG_0545.jpg IMG_0543.jpg IMG_0542.JPG IMG_0544.JPG

Luchtvochtigheid 47%, temperatuur 26,3 graden. En nog ff een shotje van mijn nieuw geknutselde filter... het ruikt alsof het projectje gaat slagen, hahaha.

IMG_0541.JPG

Comment

Je plantjes staan er strak bij Komen niks te kort

Comment

Pfff... de groeivoeding begint aan te slaan. Twee White Widow's hebben de smaak te pakken en zijn als een gek gaan groeien, nu al twee keer tegen de lamp aan gegroeid met wat lokale bladbeschadigingen als gevolg. Omdat ik geen plek heb om ze anders te zetten, de lamp hoger gehangen en beide dames in de hoeken geplaatst. Ik hoop dat het verschil in hoogte niet te extreem wordt, want tot nu toe paste het perfect. De lamp hangt nu voor de andere plantjes hoger dan 5 centimeter, en ik hoop dat deze daardoor niet teveel gaan strekken. Al met al is het nu extra goed opletten, want het gaat erg hard momenteel.

Comment

Hey Eye, cool om te horen dat de meisjes het zo naar hun zin hebben bij je. Ik hoop dat hun toekomstige pleegvader ook zo zijn best doet voor ze!
                  Komt er nog visuele ondersteuning bij het verhaal?

Hier gaat het ook top, mijn groene vriendinnetje heeft het ook naar dr zin. Temperatuur is nog lang niet onder controle, wellicht omdat ik ook nog geen fatsoenlijke ventilatie in het hok heb. Nog even sparen voor de juiste spullen en dan kunnen we aan de slag!
                  Attitude is a little thing that makes a big difference.

Comment

DGT_3429.JPG DGT_3427.jpg DGT_3422.JPG DGT_3425.JPG DGT_3421.jpg DGT_3426.JPG DGT_3428.jpg DGT_3424.JPG DGT_3430.jpg DGT_3420.jpg DGT_3432.JPG DGT_3433.JPG DGT_3423.JPG DGT_3431.JPG

Comment

Mooi plantje op de 3e laatste foto. Rest ziet er ook gezond uit hoor
                      Het tegen de lampen aangroeien doe je weinig aan of je moet echt veel tijd hebben om vaak te controleren

Greetz

Comment

De afgelopen week heb ik het enorm druk gehad, dus helaas heeft het een week geduurd voor deze nieuwe update is verschenen. De dames zijn echt mega gegroeid, wat dat betreft moet je echt nog meer dan 2 x per dag checken als je onder spaarlampen kweekt want als ze 's morgen nog goed staan, dan zitten ze 's avonds al weer tegen de lamp aan. Ze zijn nu zo'n 60 centimeter hoog (inclusief pot), en gaan dit weekend verhuizen naar hun grotere 600 watt hps omgeving. Hierdoor krijgen ze ook weer wat meer ruimte, want met de 9 dames op zo'n kleine oppervlakte is het geen sea of green meer maar een ocean of green. Nu begint dan ook zichtbaar te worden dat de onderste blaadjes het wat zwaarder krijgen, deze zien door de dichte opeenstapeling van de dames echt geen licht meer. Daarnaast krijgen ze ook wat meer dorst en is het nu echt wel om de dag water geven om het tempo van de dames bij te houden (ze hebben natuurlijk maar kleine potjes in vergelijking met hun lengte. Gelukkig wordt dat in hun nieuwe onderkomen ook opgelost.

Door dat overdreven gegroei (het is echt een hok vol dames met al dat gekibbel en onderlinge concurrentie) hebben meerdere dames kleine brandwondjes. Wat dat betreft heb je met hps toch net iets meer speelruimte. Maar goed, ze overleven het wel en uiteindelijk zijn het niet de bladpuntjes die je nodig hebt.

Wel, ook meteen nog wat foto's van mijn huidige harem:
                        DSC00655.JPG DSC00651.JPG DSC00652.JPG DSC00653.JPG DSC00654.JPG

Comment

Wat een lekkere wijven Eye! IK ben heel benieuwd wat die je gaan brengen onder de zonnehemel van volgende week.. Bizar om te zien hoe hard de dames hun weg omhoog hebben gevonden. Ik kom zeker terug om te kijken hoe ze in het "Cirque du Soleil" gaan doen!
                          Succes met de verhuizing!
                          Attitude is a little thing that makes a big difference.

Comment

Verhuizing

Tja, er komt toch een moment in je leven waarop je dochters het ouderlijk huis verlaten. Gisteren was het dan zover. Na met liefde en tederheid te zijn opgegroeid zijn de dames gezamenlijk vertrokken naar hun nieuwe woning. Dit betekent eveneens dat er niet zo regelmatig meer een update gaat verschijnen in dit verslag, al probeer ik zo en dan toch nog wel even te spieken hoe het gaat en de jullie van het wel en wee op de hoogte te stellen. De dames zijn per bananendoos vertrokken, hier zaten ze allemaal klaar om naar hun nieuwe verblijf te gaan.

DGT_3435.jpg DGT_3437.JPG DGT_3434.JPG

Daar aangekomen was het goed om te zien dat de dames veel meer de ruimte hebben (ongeveer 4 keer zoveel) en hun takjes uit konden slaan. Daardoor krijgen ook de lagere zijtakken vele malen meer licht en kunnen ze lekker gaan groeien onder de 600 watt hps. Ze zijn ook meteen over gezet op 12/12 en bloeivoeding, dus met een week of 1 - 2 kunnen we gaan aftellen.

Dit betekent eveneens dat ik mij weer op ga maken voor een nieuwe kweek. Ik zit erover te denken om aan een super lemon haze te gaan beginnen, erg goede verhalen over gehoord. Dat zal zeker een uitdaging worden in de toch beperkte ruimte, maar goed... experimenteren kan altijd! Of heeft iemand een betere suggestie?

Comment

Ziet er gezellig uit die bananendoos, wordt er goed voor ze gezorgd?

Comment

Ja ik ben ook benieuwd!

Comment

Bezig...
                                X