Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste micro kweek 1x lowryder2 1x super lemon haze 1x white widow ( 3x 23spaarlamp)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste micro kweek 1x lowryder2 1x super lemon haze 1x white widow ( 3x 23spaarlamp)

Hey

Het eerste zaadje is boven gekomen tis de super lemon haze .
    Best dat ik de lampen dicht op het zaadje zet zeker .

18102010189.jpg18102010190.jpg

Comment

Re: Eerste micro kweek 1x lowryder2 1x super lemon haze 1x white widow ( 3x 23spaarlamp)

Hallo!!!!!!Nee,op een badkamer vent.zit geen filter,het beste gewoon een klein filtertje
      kopen ala 27,50 zijn 25cm en past bijna overal,en anders monteer je hem buiten je hokje!!!
      En het beste is om dit stekje in een apart potje te zetten,en die op gelijke hoogte te plaatsen
      zodat alle plantje gelijke licht inval krijgen......Voor de rest suc6 met het jonge grut......

Comment

t_filter100kub1.jpgCAN1500 Carbon Filter 100 kub 100mm
        Deze van Alien growshop anders bestel ik deze als ie niet te groot is !

gewoon fan erin langs de binnekant of buitenkant en deze hoe krijg je hem er dan op met tape of met een darm voor de dampkap of droogkast

Comment

Heb nog een beetje gezocht en heb dit gevonden

Ik denk dat ik dit eerst ga proberen , maar wel kleiner in de aveve heb ik wel ooit eens filter spons gezien .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bleecker View Post
            Ik zal eens kijken naar zo een badkamer afzuiger , zit daar ook een geurfilter aan ?
            Haartjes beginnen goed te komen. Ze is nu in de 2 week bloei.

[ATTACH=CONFIG]54357[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]54356[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]54358[/ATTACH]

Bleecker!
            Ziet er niet al te goed uit

Comment

Update : 3zaadjes zijn uitgekomen ik dacht dat de ene white widow niet ging doorkomen en heb er een ander zaadje ingestopt. 4 plantjes dus
              Foto's :
              21102010194.jpg21102010201.jpg21102010199.jpg21102010205.jpg21102010193.jpg

Comment

zitten wel veel verbrande bladen tussen staan de lampen soms te dicht bij ofzo?

Comment

Met 23 watt spaarlampen moeten ze er tegenaan hebben gestaan om te verbranden.

Comment

Neen ze staan er ver genoeg van de lamp af denk ik De super lemon haze begint er ook last van te krijgen . De 2 white widows doen het goed ze staan al van vorige week op 12/12, de lowryder gaat nu de 4de week bloei in ! Heb al koolstof kolen gekocht 2potten alleen nog een netje moet ik hebben 28102010227.jpg

31102010236.jpg28102010221.jpg27102010212.jpgsuper lemon haze
                    27102010211.jpg31102010232.jpgwhitewidow
                    27102010215.jpg28102010229.jpg31102010238.jpgLowryder
                    Attached Files

Comment

Hey , nog eens een update zonder foto's

de plantjes gaan slecht ze hebben allemaal hetzelfde probleem als de lowryder (die is ondertussen geoogst , droog was er nix over ) nog altijd die filter niet geplaatst voorlopig ruik je nog nix . Ze staan nu 3 weken op 12/12 en nog geen haartje tezien .
                      Heb nog een lemon haze bijgezet en is er al doorgekomen . Zal deze week foto's plaatsen .

Bleecker!

Comment

De bladeren zijn allemaal af , twaren 2 blaadjes op een stokje . Ik heb ph min gevonden voor zwembadwater , voor de lowryder 1&2 die ik heb besteld.

Comment

Hey , ik ga geen nieuw topic aanmaken , ga hier verder doen . Dus geen white widow meer geen super lemon haze meer.

Heb vrijdag 2x lowryder #1 en 2x lowryder #2 gezaaid en zijn er maandag 13 dec doorgekomen weet alleen niet meer welke de 1 en welke de 2 is ga er nog een lampje bijhangen. fotos komen deze week . het water die ik geef zuur ik af tot ph 6.0 -6.3 , maar de potgrond blijft hoge ph hebben . de koeler heb ik met spanbandjes losgehangen , tegen de zijkant waren het grote trillingen ( veel lawaai) . Maar moet nu vroeg vertrekken naar werk het sneeuwt terug

Groeten . Bleecker!

Comment

om succescvol verder te kunnen moet je er achter komen wat b ij de vorige allemaal mis gin en dat was nogal iets geloof ik. zorg dat je goede aarde gebruikt en je hebt nu een ph-meter dus dat is beter . autoflowers zijn ook meer aangewezen om micro mee te beginnen. ga ervan uit dat niets vanzelfsprekend is , jij moet moeder natuur nabootsen en dat is een complex gegeven .
                            veel plezier in je leertocht

Comment

Hey

Dankje , idd ik moet nog heel veel leren , maar goede potgrond weet ik echt niet waar ik die kan vinden ,

wanneer zie ik welke de lowryder 1 is die zou ik anders in 2 apparte kleine potjes zetten zodat de lowryder 2 meer plaats hebben , Moeten die lampen dicht bij elkaar hangen of mag ik die wat van elkaar hangen , nu hangen ze recht boven de pot alle 3 , Voeding heb ik ook maar niet speciaal voor cannabis , voor deze zomer ga ik wel een pulleke of 2 bestellen op internet of gaan halen ! ( is hopelijk niet strafbaar als de blauwpetten mij tegen houden ? )

Comment

Probeer een growshop te bezoeken, voor de aarde dan zit je altijd goed. Voeding wat niet voor canabis bedoeld is meestal ook niet echt geschikt voor canabis..

met die drie keer 23watt moet het toch lukken als ge de basis dingen beetje voor elkaar hebt zoals licht, ventilatie, goed medium.

greetz maffy

Comment

Bezig...
                                X