Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x White Widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3 x White Widow

Zolang je blad niet verbtand kan dat prima, hangt ook een beetje van het wattage af natuurlijk.
    Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
    Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

Comment

Kon het niet laten nog een foto shootje te doen vind dan ook dat me dames er zo mooi bijstaan wel heb ik gemerkt dat er een paar blaadjes wat krullen is dit erg of niet en weet niet of het zichtbaar is maar zijn idd toch dames he?
      ze krijgen nu ook om de 2 dagen extra voeding bij het water geven heb hiervoor gekozen voor een voor mij ongekend merk Asef meststof voor tomaten en kruiden heb na het toedienen van de eerste maal de dames nauwlettend in het oog gehouden en ze reageren goed volgens mij kijk zelf maar.

DSC02700.jpgDSC02703.jpgDSC02693.jpgDSC02698.jpgDSC02697.jpgDSC02699.jpgDSC02701.jpgDSC02702.jpgDSC02695.jpgDSC02696.jpg

Comment

Ze zien er prima uit, ook al hangt het blaadje op foto 6 er wat zielig bij. Lekker zo door gaan, nu de lampen niet zo ver meer van de plantjes af hangen zullen ze ook niet verder strekken. Gaat helemaal goed komen, op naar de volgende update!

Comment

heb jij je planten nog altijd op 18/6 staan of heb je ze al over gezet op 12/12 heb namelijk de zelfde staan

Comment

@icefrost ik heb ze nog steeds 18/6 staan ze gaan nu hun 4de week in

Comment

tot mijn grote spijt heeft de kleinste van de 3 dames haar strijd opgegeven ze heeft volgens mij te veel water gekregen want de grond was net een moeras
              en nu begint er ook een 2de dame haren takjes slap te laten hangen ik hoop dat deze er nog doorkomt foto's volgen asap

Comment

ben net nog eens gaan piepen naar me 2 nog goede plantjes maar het ziet er echt niet goed uit 1 heeft het ook al opgegeven en de andere is precies ook die kant aan het opgaan
                als het idd zo is geef ik deze kweek op en start ik vanavond nog met mijn super lemon haze zaden

Comment

Aj dat is spijtig , ze waren net zo mooi hopelijk meer geluk met de lemon haze !
                  Bleecker!

Comment

Zoals ik al zei hadden de planten het opgegeven dit door te veel water in combinatie met voedingstoffen te geven, mijn eigen schuld dus.
                    maar na de de planten over gepot te hebben in nieuwe verse grond met een zo min mogelijke beschadiging van de wortels zijn er 2 terug doorgekomen en heeft het helemaal opgegeven.
                    nu had ik ondertussen al 5 nieuwe lemon Haze zaadjes laten ontkiemen welke op een 4 dagen tijd tot wel 5-6 cm gegroeid waren dus waren ze ook klaar om over gepot te worden,
                    tijdens het overpottings proces ff 2 min me rug omgedraaid en ja hoor had de kat er snel ff 3 dames onthoofd met als gevolg dat ik nu dus 2 WW heb en 2 LH
                    ik deze week nog fotos plaatsen van hoe ze er nu bijstaan
                    de WW na overdosis
                    DSC02709.jpgDSC02708.jpgDSC02710.jpg
                    De Lemon Haze zaadjes
                    DSC02706.jpgDSC02705.jpgDSC02707.jpg

Comment

Oeps! Jij moet echt je plantjes beter beveiligen, de arme stakkers zo laten onthoofden.

Comment

Haha echte mormels die plantjes KATTEN hebben deze zomer 3 lowryders kapot geschart! Hoe gaat het nu met je lemon haze en ww

Comment

ze doen he nu echt heel goed voor de ww die het overleefd hadden en de lemonhaze groeit zeer snel ook ma heb het privee wat moeilijk ivm met scheiding en het fototoestel is ook stuk dus ik zal zien of ik nog eens fotos kan maken

Comment

Bezig...
                          X