Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekverslag 3 fem bubble gummers en 9 andere random 250W HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kweekverslag 3 fem bubble gummers en 9 andere random 250W HPS

    Korting op 420shop
    Ik was van plan 5 fem bubble gummers te kweken , maar 1 ontkiemde nooit en 1 ging opeens dood als het een weekje oud was, de stengel in het midden versmalde of droogde op en plantje viel om. heb het nog ingegraven tot aan de eerste kiemblaadjes maar het sterfde verder af dus bleef ik over met 3 bubble gummers en was kwaad. Zette hierdoor nog 9 andere zaadjes die ik niet weet welke soort het is en het zijn zeker geen fems want vorige kweek had ik 3 van de 5 ventjes....

    wat fotos van de kamer en kastje met TL voor de eerste week(en)

    DSC01140.jpgDSC01120.jpgDSC01141.jpgDSC01120.jpgDSC01164.jpgDSC01168.jpgDSC01124.jpgDSC01123.jpgDSC01166.jpgDSC01181.jpg


    het zaadje die niet ontkiemde na 10 dagen toch zelf met mesje opengedaan en in wat watten gelegd, het leeft....traaaaaaaaaaaag...denk niet dat ik daar iets zal aan overhouden...

    DSC01187.jpg
    DSC01198.jpg

    Bubble gummers zijn nu 10 dagen oud en de andere 5 dagen

    DSC01248.jpg

    ik gaf al rizothonic een paar keer (3ml/1l) maar ik vernam nu net van monty dat het mijn ph waarde in de lucht brengt en mijn kraantjeswater is waarshijnlijk ook al hoog in PH. En zit nu met een plantje die gele verdroogde blaadjes heeft.

    DSC01245.jpg

    Ga naar de aveve morgen (growshop te ver en heb geen wagen) om te checken voor ph en ec meter,was te gierig vorige keer in de growshop want de vorige kweken lukten wel maar dus magertjes, toch ...ik was blij . Had wel altijd veel problemen :s

    Dit is de eerste keer dat ik op cocos kweek en met alle canna productjes, heb geen ph- fles, miss helpen ze me aan iets in de aveve.


    tips zijn welkom

    TOT LATER

    #2

    Comment


      #3
      Re: kweekverslag 3 fem bubble gummers en 9 andere random 250W HPS

      heb meter nu,veel plantjes tonen verschijnselen van blaadjes die traag opdrogen

      Comment


        #4
        Re: kweekverslag 3 fem bubble gummers en 9 andere random 250W HPS

        DSC01304.jpgDSC01298.jpgDSC01301.jpgDSC01299.jpgDSC01293.jpgDSC01296.jpgDSC01295.jpg


        zaadje dat ik heb opengebroken (foto1 hier) lijkt het te halen :d
        als ik het nu verder goed doe tenminste

        dus 4 fem bubble gummers en 9 andere random

        nu wel zeker met dat spoelen , alles loopt er wel uit vanonder
        weet niet als ik genoeg spoel , hoe snel dat zou moeten stoppen enzo met dat verdrogen
        ik geef nog steeds geen voeding , dag 18
        Last edited by nvstoned; 28 October 2010, 23:04.

        Comment


          #5
          Re: kweekverslag 3 fem bubble gummers en 9 andere random 250W HPS

          DSC01345.jpgDSC01344.jpgDSC01343.jpgDSC01346.jpgDSC01347.jpgDSC01349.jpg
          de eerste 4 zijn de feminized bubble gummers

          Comment


            #6
            Re: kweekverslag 3 fem bubble gummers en 9 andere random 250W HPS

            Spoelen ? Op aarde spoel je niet. Da's voor hydro.
            Volgende keer misschien met zaai- en stekgrond beginnen ?
            Probleempjes lijken me een combinatie van te nat begin, verkeerde ph, last van warmte, en bladverbranding door overvoeding. (potgrond?)

            ahja, blijft gewoon een wilde gok natuurlijk, want ik zie daar verder geen info over.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: kweekverslag 3 fem bubble gummers en 9 andere random 250W HPS

              ja het zal een verkeerde ph geweest zijn, te nat niet, in ze staan in cocos zoals ik zei, en hebben een heel goede drainage
              over voeding ook niet denk ik want ik gaf ze alleen rizo, miss teveel rizothonic. Last van Warmte denk ik ook niet, altijd < 30 graden. en ik las dat dat goed was als het niet boven de 30 gaat
              De ruimte is redelijk groot, kan de temp met de termostaat in de kamer krijgen hoe ik het wil, ventilatie genoeg want mijn raam staat gekiepert met de rolluiken dicht


              Het is nu allemaal aan het beteren door het spoelen met afgezuurd water van 5.5, nieuwe bladen vertonen geen problemen meer

              Comment


                #8
                Re: kweekverslag 3 fem bubble gummers en 9 andere random 250W HPS

                Ziet er toch al goed uit. Deze ga ik zeker volgen. Grtz

                Comment


                  #9
                  Re: kweekverslag 3 fem bubble gummers en 9 andere random 250W HPS

                  Zal waarschijnlijk wel aan je ph gelegen hebben, kraantjeswater+rhizo op de aangeraden dosis komt de ph bij mij tot 8.2 en dat is big nono he

                  Grttzzzz....

                  Comment


                    #10
                    Re: kweekverslag 3 fem bubble gummers en 9 andere random 250W HPS

                    Dat doe ik hier inderdaad ook: kraantjeswater + rhizo, daarna de ph terugbrengen naar 6 en direct het water geven.

                    Comment


                      #11
                      Re: kweekverslag 3 fem bubble gummers en 9 andere random 250W HPS

                      Ah, op cocos, had ik overheen gelezen.
                      Dan maar hopen dat het de ph was. Da's al opgelost.
                      Laat maar komen dan, die mooie toppen
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: kweekverslag 3 fem bubble gummers en 9 andere random 250W HPS

                        update, paar pics
                        DSC01354.jpgDSC01351.jpgDSC01355.jpgDSC01356.jpg

                        DSC01352.jpg

                        waarom komt er nu 1 foto als bijlage?
                        Attached Files

                        Comment


                          #13
                          Re: kweekverslag 3 fem bubble gummers en 9 andere random 250W HPS

                          Waarschijnlijk omdat je die wel hebt geupload bij deze, maar niet in de post zelf hebt gebruikt.

                          Comment


                            #14
                            Re: kweekverslag 3 fem bubble gummers en 9 andere random 250W HPS

                            ben zeer nieuweschierig naar je eindporduct
                            ben zelf ook van plan om naar 250 watt hps te gaan

                            keep on growing

                            pekaaaak

                            Comment


                              #15
                              Re: kweekverslag 3 fem bubble gummers en 9 andere random 250W HPS

                              DSC01387.jpgDSC01388.jpgDSC01392.jpgDSC01393.jpg

                              zal het jullie zeker laten zien/weten hoe het afloopt

                              1 van de kleintjes is dood...potje laten vallen is niet goed!
                              Last edited by nvstoned; 11 November 2010, 10:46.

                              Comment

                              Bezig...
                              X