Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mening/suggesties gevraagd

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mening/suggesties gevraagd

hehe klein zijn zeker.. fijn moeten we nog even afwachten!

ja denk zelf ook nog wel een tijdje heb nog geen bruine hartjes kunne ontdekken.

greetzzz maffy,

Comment

Hey folks,

weer een weekje verder zo even weer een update.

topjes zwellen nog steeds, maar heb ook nog steeds de bladprobleempjes of hoort dit zo naarmate de eind van de bloei naderd??
      ze zullen nog wel een paar weekjes mogen staan lijkt het mij,, ??
      ook krijgen de dames sinds een paar dagen een bloei stimulator mee.

en hier nog even een aantal fotos
      IMAG0173.jpgIMAG0182.jpg25-11-10

IMAG0179.jpgIMAG0175.jpgIMAG0178.jpgIMAG0181.jpgIMAG0176.jpg
      IMAG0180.jpgIMAG0177.jpg

mening en suggesties wederom zeer welkom.

greeetzzz maffy,

Comment

iemand nog op of aanmerkingen??

greetzz maffy,

Comment

Ondertussen alweer een weekje verder dus bij deze een update:

de topjes zwellen nog steeds maar dit gaat niet echt hard meer.. de dames drinken zon 0.6 liter afgezuurd water ph6.0 met bloeistimilator per dag. Ze lijken het nog steeds aan genaam te vinden.
          Deze week een kacheltje in de ruimte gezet om de temp een beetje op te vangen met dit koude weer kwam ik toch tegen de 16-17 graden aan.(in de donkere periode)
          Nu zit ik er over te denken een warmte matje aan te schaffen, en deze te regelen met een thermostaat. Aangezien dit toch heel wat watt`s gaat schelen.
          Heb ook mijn 60x loepje eindelijk eens ontvangen en de trichomes eens goed bekeken en deze zijn nog helemaal "clear" maar heb alwel wat bruine haartjes kunnen ontdekken.
          Ze zitten nu ongeveer op 6weken bloei.

Hoor heel graag of alles een beetje goed lijkt te gaan, en suggesties op en aanmerkingen of tips zijn zeer welkom.

hier weer een aantal fotos dit keer ook met de lamp uit en tevens een foto vanuit het punt dat ik gestart ben met dit kweekje om het verschil nog eens te kunnen zien.

IMAG0193.jpgIMAG0189.jpgIMAG0191.jpgIMAG0197.jpgIMAG0190.jpgIMAG0200.jpgIMAG0199.jpgIMAG0195.jpgIMAG0185.jpgIMAG0198.jpg

IMAG0201.jpgIMAG0103.jpg

Een reactie is altijd leuk!

Greetzzz maffy,
          Attached Files

Comment

vind ze er zeer smakelijk uitzien

toch maar eens overwegen hier om weer eens een sl-kweekje op touw te zetten,
            heb een overvloed aan spaarlampen, 10 stuks ofzo, tornados, sinds ik een 400w hps heb,
            gebruik ik ze niet meer en heb er ook nog genoeg reserve. 230w aan spaarlamp is het testen waard!

Ben benieuwd hoeveel je gaat oogsten en naar je volgende kweekje

groeten

Comment

dankje!

Na het drogen gaan we het sobiso even wegen!

Voor de volgende kweek zit ik te denken aan 2-4 plantjes in twee balkon bakken, er komt sobiso een WW en een L.S.D in te staan.
              Ook zit ik nog te denken om er een sneeuwitje bij te zetten, maar ben ik nog niet over uit.

greetzzz maffy,

Comment

Hey mafferd,

Een plant zo in bloei zien staan is nieuw voor mij, omdat ikzelf vanuit zaden kweek......des al niet te min staan ze er goed bij volgens mij.

Als je bemeste aarde bij de growshop koopt, hoef je de eerste 3 weken sobieso geen voeding mee te geven.(dit zit al in de aarde).
                Alleen de dames water geven...... Misschien iets voor je nieuwe kweek

Na drie weken kun je dan gaan voorzichtig gaan bij voeden.

In ieder geval veel succes met je kweken.
                Alles begint bij jezelf...........

Comment

Dit is enkel uitprobeersel, wil zelf ook graag vanaf zaad gaan kweken. Deze aarde is idd voorbemest voor eerste 4 weken(thans dat zei de verkoper)

En vandaag ook de warmte mat besteld en zal ook 1 dezer dagen binnen zijn en geinstalleerd worden in het kastje staan de dames ook in de donkere uurtjes lekkker warm bij!

greetzz maffy,

Comment

Ook wil ik voor de volgende kweek een koolstof filtertje kopen, en ook een fancontroller als deze:

41108.jpg

Comment

Hey mede smokers!

Eindelijk zijn we der achter welk soort we hier hebben staan en jawel de SantaMaria.

Vandaag is de dag dat de dametjes 7weken in de bloei staan, weer een week verder en dus tijd voor en updatje.
                      Het einde lijkt in zicht te komen we zitten nu op 10-20% bruine haren. De trichomes zijn nu 10-20% milky. Dit laat ik op lopen tot zon 60% en stop dan met de extra bloeistimilator.
                      Daarna krijgen ze enkel afgezuurd water todat ik op de 80% zit. Dan nog even twee dagen in het donker en dan gaat de bijl(mini) erin.

Ook is de warmte mat binnen gekomen en heb der gelijk maar even een experiment mee uitgevoerd. De mat wordt 35 graden op directe opervlak. Gelijk zat ik met de vraag,
                      of dit mijn bodem temp ook zo hoog weet te krijgen dit willen we uiteraad niet. Heb vervolgens twee balkon bakken met aarde gevuld de 1 vol en de andere half vol.
                      De mat vast in de zelfde ruimte gelegd waar de kweek kast staat, vervolgens de beide bakken met aarde verwarmd todat de aarde 25 graden was. Deze bakken op de warmte mat geplaatst met een computerfan,
                      op laage toeren een briesje langs de bakken laten blazen.

Het resultaat na 12nachturen was heel hoopvol.
                      Balkon bak 50% gevuld had een temp. bereikt van 27 graden en de volle bak was tot 24 graden gekomen.
                      Hier ben ik best tevreden over en ga deze ook met alleplezier toepassen.

Het matje koste 14 euro en verbruikt slechts 18watt.

hier nog een aantal fotos van hoe de dames er nu bij staan.

IMAG0228.jpgIMAG0232.jpgIMAG0226.jpg

Ook wil nog even laten zien hoe ver dit forum mij heeft gebracht! Zonder al jullie info hadden mijn plantjes er hoogstwaarschijnlijk ook zo uit gezien
                      De stekken hier onder zijn op het zelfde moment aan hun bloei gestart door een onbelezen fam lid. Hier schrok ik best wel van...

IMAG0206.jpg

Dat was het wel voor deze keer. Reacties en opmerkingen zijn wederom Zeer welkom.

till next time greetzzz Maffy,

Comment

het zijn need wiet lollies buds op een stokkie. haha ziet er echt goed uit

Comment

leuk man.zo ken je er 200 op een m2 kwijt

Comment

@borklots hehe vindt ze zelf ook heel apart heb ze zoals deze nog niet eerder gezien..

@tumble trimmert heb nu al zeker wel de ruimte om 6 van deze te hebben op 30x50 cm

Heb ze direct in de bloei gezet aangezien 1 stek al een behoorlijke bloemvorming had(op aanraden van monty). Wel direct de lamp op 2cm van de top af!
                            Bij een volgende kweek start ik vanaf fem. zaad en kan ik het wat beter regelen. Ook gaan we experimenteren met verlichting van opzij in de bloei periode.
                            Ook het temperatuurs gereegelde luchtsyteem mag dan niet meer ontbreken.

greetzz maffy,

Comment

Je vordert leuk en mooi zo te zien!
                              Je stekken zijn mooie toppen geworden met weinig blad.. Daar zal weinig knipwerk aanzitten..

Verwacht bij je volgende ronde (vanaf zaad) wel een kast vol met blad.
                              Dit is ook het enige waar ik me aan stoor bij mn eigen keukenkast TL/SL-kweek.
                              De bladeren worden mooi groot maar halen daarmee al het licht voor de onderliggende toppen weg aangezien TL/SL ook maar weinig dieptestraling heeft.
                              Succes er verder mee!
                              - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                              - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

je kweekje ziet er heel leuk uit. mooie plantjes. die zullen vast zeer lekker smaken

kweekse

Comment

Bezig...
                                X