Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@buizerd ja dat zijn ze idd, ik laat ze afbloeien. om vervolgens een zaad kweekje te gaan doen.
zal ze niet meer bij voeden komende dagen maar blijf erbij dat ik het wat raar vindt aangezien ik maar 1 keertje gevoed heb en ook echt maar een beetje.
heb vandaag de ph meter ontvangen, en de ec meter is ook onderweg samen met de weegschaal(tje).
graag zou wat tips willen voor mijn toekomstige zaadkweekie,
hoe houd ik ze het beste klein met toch een redelijke opbrengst?
Na het meten van de door mij toe gevoegde groene thee water kwam ik tot de ondekkig dat ik telkens te snel al water had gegeven en dat dan de ph zo rondt de 7.1 heeft gelegen.
Ik ga ook de bodem ph nog meten.
Kan dit ook mijn blad probleempjes een beetje verklaren???
en ook ben ik benieuwd of ik nog weer bij moet/kan voeden???
Ik hoop ook dat dit zo blijft en eigenlijk nog wat verbeterd.
heb er vandaag nog een tl 15 w bij in gebouwd en we verder zitten we nu op 5 tornado`s 23w
dus totaal op 130w. Zit er over te denken er nog 1 bij te hangen van 15w maar eerst mar eens kijken wat dit weer met de temp gaat doen.
kan nu de topjes echt zien zwellen volgende keer wateren maar eens een bloei voeding meegeven??
op de laatste foto is ookde extra geplaatste tl te zien. Deze heeft oook voor meer warmte gezorgd, dus de afzuiging weer tandjehoger en de temp is weer stabiel 27,5-28graden.
verder gaan we morgen een extra fan monteren voor een licht briesje over de topjes en onder lampies.
Comment