Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC Microkweek, 4 x 23w phlips tornado (lowrider gekruisd met white russian)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: PC Microkweek, 4 x 23w phlips tornado (lowrider gekruisd met white russian)

oke, goed zo, volgt er
    ook nog meschiens een update zo het nig wl eens willen zien hoe het verder met de plantjes gaat (uitzicht)

Comment

ja das goed. Kheb nu mijn fototoestel niet maar morgen geef ik een update.

Grtz

Comment

Hoi,

Met veel plezier je verslag gelezen! Hou het in de gaten! Wat je ook nog als optie zou kunnen doen is de middenstam "toppen". Hierdoor stopt de plant met de lengte in groeien en dwing je haar in de rondte/breedte te gaan groeien. Natuurlijk is het misschien voor jou niet helemaal (meer) een optie maar nog altijd beter dan ellelange toppen!

Comment

*wacht vol ongeduld op wat nieuwe foto's van wooffie* ^^

Comment

Ik had gehoopt dat jij er wat mooie zou schieten Hylaba! Helaas... Ook hier veel ongeduld! Schiet eens op Wooffie
            Attitude is a little thing that makes a big difference.

Comment

waar blijft die foto-update
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

haha hij komt zodadelijk. Hylaba is foto's komen trekken en gaat ze zodadelijk online plaatsen.
                Srry voor de weinig updates maar het is nogal druk met de examens.

Plantjes gaan overigens goed, sommige blaadjes beginnen te verkleuren maar is niet erg denkik.
                Over een week ongeveer oogsten.
                Daarvan volgen ook foto's.

Grtz

Comment

en hier zijn de foto's(duurde even voor ze upgeload waren)

Last edited by hylaba; 16 December 2010, 16:21.

Comment

je netje is wel een beetje klein, word wel lastig om de toppen van tussen het net te krijgen als je straks moet knippen ofnet?.. toppen zie er wel netjes uit, mooie plantjes.

Comment

als het netje te klein zou zijn hoeft ie ze alleen maar zuiver te knippen en met rek en al ophangen
                      heeft ie ineen keer een droogrekje
                      en als ze volgende week al rijp zouiden zijn dan is het niet erg als de bladeren beginne te verkleuren
                      voedingsstoffen worden naar toppen geleid .
                      mooi resultaat vorr wat eenvoudige spaarlampjes
                      doe zo voort
                      en suc6 met de examens

Comment

haha ja idd das juist. Nuja dat zien we allemaal wel. Ik hoop dat ik volgende week dinsdag kan oogsten aangezien ik daarna een 2 tal weken niet op kot zal zijn. Indien dit niet mogelijk zou zijn moet ik iemand vinden die mijn planten kan verzorgen, en knippen en drogen (zonder ervan te proeven haha :p).
                        Nuja we zien wel volgende week.

Grtz

Comment

Bij een scrog is het de bedoeling dat je toppen boven het net liggen.
                          Als ze zo in de verdrukking zitten heb je een veel grotere kans op toprot.

Als je over een week al wil oogsten, ben je toch wel al gestopt met voeding geven ?
                          Alhoewel ik denk dat ze nog wel wat langer kunnen, maar misschien gaan ze nog ff hard.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Volgens mij kunnen ze ook nog wel wat langer dan een week. Ik zie nog nergens de gewenste "sneeuw" op de blaadjes (om het maar even toepasselijk te houden... ) Zien er wel heel netjes uit voor de rest. Succes met de oogst alvast!
                            Attitude is a little thing that makes a big difference.

Comment

ja kdenk ook dat ze nog wat langer kunnen. Probleem is dan dat ik ze niet kan oogsten. Want ben niet op mijn kot in de kerstvakantie.
                              Ik heb gisteren (vrijdag) voor het laatste voeding gegeven. Sneeuw op de blaadjes is er wel al maar is moeilijk te zien op de foto's alhoewel meer sneeuw natuurlijk altijd welkom is :p hehe

Grtz

Comment

Ja, die "sneeuw" zegt niets natuurlijk.
                                De ene soort heeft het meer dan de ander, en ik ken de lowrider kruisingen niet goed genoeg daarvoor.
                                Je plantjes zien er verder erg goed uit, dus het zal wel zo horen.

Een Skunk heeft bijv. wel "sneeuw"
                                PC140025.jpg

Als je 10-20% bruine 'haartjes' ziet, kun je eventueel wel oogsten als het niet anders kan.
                                Je hebt dan wel wat meer tijd nodig om te rijpen, en je moet dan langzaam drogen, liefst de hele planten ophangen.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X