Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC Microkweek, 4 x 23w phlips tornado (lowrider gekruisd met white russian)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: PC Microkweek, 4 x 23w phlips tornado (lowrider gekruisd met white russian)

oke QnQ bedankt voor de info. Ze hebben wel al wat sneeuw op de blaadjes ze. Haartjes zijn ook al voor 40- 50 procent bruin. Kga nog zien wat ik ga doen volgende week.
    Kga ze zowieso langzaam laten droge voor 2 weken ofzo.

Grtz

Comment

ziet er toch weer knap uit kan niet wachter tot het eindresultaat :')

Comment

Hier is dan het langverwachte eindresultaat. Kzal eerst de foto's posten en dan nog wat uitleg.
        Ik heb het hele proces gefotografeerd voor mijn trouwe volgers :p . Hehe

Zo dat zijn al mijn foto's, mijn totale oogst weegde 150 gram nat met veel tak enzo er nog bij. Ik vermoed (en stiekem hoop) toch wel dat ik 20-30 gram droog er ga afhalen.
        Ik ga dit nu 2-3 weken laten drogen in mijn growcase. Zonder licht, zonder ventilatie (anders droogt hij te rap denkik)

Voila Dit was mijn eerste succesvolle kweek. Ik ben er zeker blij mee. Nu hopen dat hij nog goed smaakt :p hehe.

Grtz

(P.S. kan een administrator deze topic naam veranderen met "(geoogst)" erachter? aangezien ik dit zelf niet kan doen of ik weet toch niet hoe. Mercikes)

Comment

Mooi gekweekt. Laat zien dat het wel degelijk mogelijk is om een leuke roker aan een microkweekje over te houden. Geniet ervan als eenmaal goed gedroogd is.

Grtz

Comment

hehe bedankt monty. Ik ga er zeker van genieten ze :p hehe.

Het is idd zeker mogelijk zonder al te veel moeite. Alleen raad ik wel aan als er andere mensen dit willen proberen is om een big tower pc te nemen. Als je het doet doe het dan direct goed. Mijn case was 50 cm hoog denkik en eigenlijk net iets te klein. Hoe meer licht hoe beter en hoe groter uw potten ook hoe beter. Dat zijn de 3 dinges die ik nog zou willen veranderen. Grotere PC, betere lampen (alhoewel deze wel al goed waren) en plaats voor een grotere pot.

Volgende kweek wordt miss blueberry lowlife ma kga nog zien of dit haalbaar is. Blijven ook zeer klein maar zijn gevoeliger voor root restriction en overvoeding enzo.

Als er vragen zijn mogen deze gerust gesteld worden, ik zal ze met veel plezier beantwoorden zodat ik mijn klein beetje verworven kennis kan doorgeven aan medegrowers.

Grtz, over 2-3 weekjes zal ik posten hoe de smaak is :p hehe ondertussen ben ik open voor alle vragen of tips voor de volgende kweek

Comment

Hey toppie man!

Comment

Merci kerel

Comment

geweldig wooffie heb hier veel van bijgeleerd, & nu weet ik tenminste welke lampen te gebruiken en dit laat zien dat het zeker mooi is met wat tornados omdat ik er eerst nog al m'n twijfels over had

Comment

Ik ben blij dat te horen excenium. Het is idd zeker goed te doen met tornado lampen alhoewel ik aanraad om toch 2 lampen per plant te hangen. Ook heb ik bloei lampen gekocht en had ik miss beter eerst groei lampen gekocht (deze zijn moeilijker te vinden) . Nuja je kan idd ook al een mooi resultaat halen met de groei versie.

Ik raad eigenlijk wel aan om het niet in een computer te proberen. Het is zeker mogelijk maar uiteindelijk had ik een veel beter resultaat gehaalt in een gewoon zelf gemaakt kastje van wat houte planken. Dat ik dan iets hoger en iets breder kon maken.
                    Nu was het bij mij wel belangrijk dat dit stealth gebeurde daarmee is dit wel een ideale oplossing. Niemand die in mijn kamer kwam had door dat er daar planten inzaten.

Grtz

Comment

leuke kweek wooffie dat wordt zeker een leuke roker ^^

Comment

hehe bedankt geoffrey3. Laat ons hopen hehe

Grtz

Comment

Comment

leuk om te horen excenium. Ik had in het begin ook redelijk veel schrik voor de geur maar dit veel zeer goed mee eigenlijk.
                            Ik heb er nooit echt veel last van gehad en ik had niets van koolstoffilter ofzo.
                            Miss lag dit aan de soort dat ik groeide. Op mijn kot waren er nog andere met lowrider v2 en die rook iets harder maar ook totaal niet zoveel.

Grtz

Comment

oke, fijn om te horen, maar ik gga er toch alles om doen om de reuk er van zo goed mogelijk weg te houden, & als het voor de temperatuur gaat gewoon soms eens een raam openzetten een wiet geur blijft uit mijn ervaringen niet zo lang hangen

Comment

Idd, goed plan excenium, komt wel in orde. Tis echt leuk zo een eigen kweekje.

Grtz

Comment

Bezig...
                                X