Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC Microkweek, 4 x 23w phlips tornado (lowrider gekruisd met white russian)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: PC Microkweek, 4 x 23w phlips tornado (lowrider gekruisd met white russian)

oelalalaaaoelalalaaaa c'est manifique!!!!!
    sigpic

Comment

Heel knap man!

Comment

vet vet heb je nog zo'n zakje over ?

Comment

dat het mag smaken

@leanrider stel je eens voor in http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...cannabis-forum
          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

goed gedaan in zo'n klein kastje, hopelijk smaakt het je super goed!
            Long time ago, Back on track.

Comment

Respect al zeg ik het zelf. Ik was al bang dat mijn tent te klein was maar dit verslag bewijst het tegendeel.

Rook ze!!!

Comment

prachtig resultaat hoop dat mijn toekomstige kweek ook zo mooi wordt

Comment

Hehe bedankt iedereen. En mijn 2 de kweek wordt nog beter hoop ik :p

Grtz

Comment

Erg netjes!
                    Nog een maandje wachten en dan begin ik ermee .

Comment

netjes gedaan!
                      Hoe lang heeft het geduurd van zaadje tot oogst?

Comment

Wa doe mjin aansteker bij jou?? mooie kweek hoor
                        God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mexicanhaze View Post
                          netjes gedaan!
                          Hoe lang heeft het geduurd van zaadje tot oogst?
                          Ongeveer 9 weken denkik. Eigenlijk mocht hij nog een weekje langer maar dat ging niet want dan kon ik hem niet oogsten dan.

@Belladonna Haha zalige lighters he :p

Comment

Comment

Haha ja geen probleem hoor. Het is Allemaal heel eenvoudig( en veilig want dat is het belangrijkste als je je kweek doet).
                              Ik ben naar de brico gegaan en heb een stekker gekocht, gewone elektrische draad. 4 lampen en 4 fittingen, 1 aansluitingsdoos, 2 aansluitingsklipjes (leg ik sebiet wel uit wat dit is)
                              Je kan al deze lampen op 1 stekker aansluiten. Meer weet ik niet of mag maar 4 mag zeker.

de stekker vijs je open en de elektrische kabel strip je zodat je 3 kabels krijgt. Die sluit je allemaal aan ( de aarding (geel groene draad) moet eventueel niet maar ik heb dit toch gedaan)
                              hier kan je zien wat ik bedoel (http://www.youtube.com/watch?v=Qu4mRZThnn4) aangezien dit nogal moeilijk is om uit te leggen.
                              Welke kleur van draad je waar aan sluit maakt niet uit want we gebruiken de wisselspanning van het stroomnetwerk. Natuurlijk mag je de aarding (de geel groene draad alleen maar aansluiten op de daarvoor voorziene plaats, en dit is altijd het gatje in de stekkerdoos en de 2 pinnetjes die moet je aansluiten met de 2 andere kabels)

1. Keer je dit hebt gedaan heb je een stekker met daaraan een elektrische kabel die heb ik in mijn case laten lopen en in mijn case heb ik deze naar de aansluitingsdoos laten lopen. Dit is een grijs bakje waar mijn elektrische kabel inloopt en er 4 andere elektrische kabels uitlopen.
                              2. In de aansluitingsdoos heb ik de aarding die naar de stekker gaat aangesloten op een moer aan mijn case (eingelijk niet nodig maar dit is zodat er zeker nooit spanning op je case kan komen te staan, wat in principe wel niet echt kan maar je weet nooit)
                              3. de 2 andere kabels die van mijn stopcontact komen steek je telkens in een verschillend aansluitingsclipje (dit is een grijs clipje waar je alle kabels kan insteken. Zoals een suikertje maar dan voor meerdere kabels)
                              4. de 4 (indien je 4 lampen hebt) andere kabels strip je ook. Knip je telkens volledig de aarding af. de 2 andere kabels steek je telkens in het juiste aansluitingsclipje.

Alsje dit gedaan hebt zou je normaal gezien van de stekker een kabel moeten hebben lopen naar het grijze bakje. In het grijze bakje is de aarding van de stekker eventueel aangesloten op de case. De andere 2 kabels steken in 2 verschillende aansluitingsclipjes of suikertjes waar ook de andere kabels die naar je lampen gaan insteken.

5. daarna neem je per lamp een kabel uit het grijze bakje en ga daarmee naar je fitting. Onderaan kan je deze 2 kabels aansluiten Het maakt niet uit welke waar. Dit doe je zo voor elke fitting en klaar is kees.

Zo plaats je je lampen in parallel, dit wil zeggen, als 1 uitvalt gaat de rest nog altijd werken. Indien je met je kabels van lamp naar lamp gaat in plaats van allemaal uit het grijze bakje ga je ze in serie aansluiten en als er dan 1 uitvalt gaan ze allemaal uitvallen.

khoop dat het wat duidelijk was en u geholpen heeft. Tis echt niet moeilijk ze

Indien er nog iets niet duidelijk is of je hebt nog vragen moet je maar replyen.

Grtz

P.S. Als je naar je doe het zelf zaak gaat kan je daar ook nog altijd uitleg vragen als je niet precies weet wat je nodig hebt of hoe het noemt (zoals dat grijze bakje en aansluitingsclipjes weet ik ook niet zo goed hoe dit moet)
                              Je legt gewoon je probleem uit en ze gaan je zeker willen helpen. (natuurlijk niet zeggen dat het voor wietplantjes is hehe :p)
                              Last edited by wooffie; 29 January 2011, 09:27.

Comment

Comment

Bezig...
                                X