Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC Microkweek, 4 x 23w phlips tornado (lowrider gekruisd met white russian)
Re: PC Microkweek, 4 x 23w phlips tornado (lowrider gekruisd met white russian)
ja idd dat bedoel ik. Niet ongerust zijn. Khad da ook nog nooit gezien. Tis heel eenvoudig. Als je je elektrische kabels gestript hebt steek je het koper gewoon hierin en hard duwen. Dan zit het normaal gezien vast. Als je alle lampen en de draad van het stroomnetwerk hierin hebt gestoken staan ze parallel. Zo heb je er 2 nodig. Wat snap je niet van de lampen?.
ik bedoel wooffie, dat je wel onderwerpen vind van hoe je pc fans moet aansluiten en zo verder, tegen over lampen dat toch net iets moeilijker is en dat lijkt iedereen maar te begrijpen
maar zie het nu volledig zitten nog eens echt waar hartelijk dank voor je moeite!!
Hehe bedankt monty. Kga er in de loop van de week een post van maken. Kzal nog wat foto's trekken want het is idd moeilijk zo te begrijpen.
Grtz
P.S. suikerklontje is het witte blokje waarmee je 2 kabels aan elkaar kan zetten. Lasdop of bij ons noemden ze het een lusterklem herrinderde hylaba er mij aan is het zwarte dopje waar je meerdere kabels in kan steken die dan met elkaar parallel verbonden zijn.
Suikertje
(gebruik je voor 2 kabeltjes aan elkaar te aan te sluiten)
Lusterklem
(gebruik je voor meer als 2 kabeltjes aan elkaar te sluiten
maar ik zou de kabeltjes volgens mij even goed aan elkaar kunnen solderen in verband met waterbestendig met krimpkous er op natuurlijk , en ik weet het als er stukken zijn meer werk aan is, maar nog altijd beetje veilliger
Kan je doen idd maar weet wel dat je aan de 2 kabels die van de stekker komen telkens per lamp 2 kabels moet aansluiten he.
Dus als je 3 lampen hebt moet je per kabel dat van de stekker komt 3 kabels aansluiten he.
ik heb dit alles in een grijs doosje gestoken voor waterbestendigheid.
Zoals dit
ehehe ging 1st meteen nr dltste pagina's zag je oogst en voelde me verplicht om het meteen gans te lezen :p
weet niet of beowulf hier al terug opgwst is maar zen voorspelling klopte niet echt =.)
Comment