Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De WW start vandaag, 27-11, met haar echte bloei.( Hebben 14 dagen op 12/12 gestaan en gaan nu op 13/11)
Mannen heb ik tussen deze WW niet kunnen vinden.
Hoop dat er tussen de AK 47 een goede man zit en deze kan dan gekruist worden met de WW achter in de hoek.
Een heel mooi klein blijvend type.
Verder zie je een overzicht van een tent van 120 x 120 waarbij rechts een DS60 is ingeplaatst. Hier hangt een oud model 120 watt 1 chip per led in.
In de andere kant, links, de 180 watt high intensity.
dit is de eerste led kweek die ik hier zie waarvan ik zou gaan denken van zou het dan toch meer dan een groeilamp ijn die led? mooi werk man, zal hier geregeld wel ,nog eens een oogje komen werpen, ergens jammer dat je zaad gaat maken want was wel eens benieuwd geweest naar je oogst
In het voorjaar ga ik weer echt te werk.
Nu staan ze er en moeten zich zelf bedruipen.
Doe er weinig aan ben net van 14 dg vakantie terug , ze hebben het koud gehad maar niets geleden.
Kijken wat het de komende weken gaat worden. man-ww.jpgman-wwidow.jpg vrouw-ww.jpgvrouw-wwidow.jpg
2febr.jpg
Rond 28 Dec is het stuifmeel uitgedwarreld over deze plant.
Weet iemand hoelang het duurt dat je ze kunt oogsten of eerder oogsten en dan drogen ??
Het gaat om zaad.
Wie weet het ??
Een bevruchte plant gaat zaden aanmaken. Dit is tevens het einde van haar levenscyclus. Gewoon weinig water zonder voeding geven en wachten tot de plant gaat afsterven. Tijdens het drogen van de hele plant rijpen de zaden af.
Comment