Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Freebies zaden in een keukenkastje, 106W

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Freebies zaden in een keukenkastje, 106W

    Mooie oogst. 58 gram onder de omstandigheden mag je blij mee zijn naar mijn mening. dat bladprobleem heeft toch wel even gespeeld.
    Dat ze mogen smaken

    ik ga je nieuwe ronde ook volgen, Succes

    Comment


      Re: Freebies zaden in een keukenkastje, 106W

      Wat dat betreft heb je inderdaad gelijk..

      Smokeverslagje komt er binnenkort echt aan! a.s. vrijdag ga ik (voor de laatste keer) wederom onder zeil..
      Als ik dat eindelijk achter de rug heb ga ik een hele dikke freebie-top in de fik steken Heb ik dan wel verdiend..

      Ondertussen curen de toppen lekker verder in de potten.. De smaak zal dus helemaal goed moeten komen..
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


        Re: Freebies zaden in een keukenkastje, 106W

        En toch, de verleiding was net even te groot toen ik het berichtje typte..
        Afgelopen avond hebben we het dus (ik, zwager, en vriendin) uitgeprobeerd

        Smaak:
        Vindt het heel moeilijk om het te vergelijken met andere smaken maar we zijn erover uit.
        De smaak die het meest naar voren kwam is een zoete citroen met een vleugje noten.
        Verder is ze ontiegelijk zacht! Dit is echt het zachtste wietje die ik in een lange tijd heb gerookt..
        Ze leent zich ook perfect om puur te roken..

        Effect:
        Met de joint op de helft klapte hij bij iedereen enorm in , en goed ook!
        Het is een heerlijke combinatie van high en stoned tegelijkertijd. In mijn ogen perfect.
        Een lekker licht, high en zweverig gevoel in het hoofd. In zo verre dat bij iedereen de kop aan het tintelen was.
        De rest van het lichaam voelde tegelijkertijd stoned aan maar dan zonder het vermoeide spieren-effect, beter gezegd een verdoofd gevoel.

        Duur:
        Zoals al gezegd, de joint klapte in op de helft en doet er dus even over om in te werken.
        Daarna hield het effect langdurig stand totdat het na zo'n pak en beet 2,5 uur begon af te zakken.

        Conclusie:
        Zeer zacht, licht zoet en een perfecte combinatie van high en stoned welke lekker blijft hangen.
        Als het even kan wil ik hiervan zeker vaker een plantje van hebben staan, dus wanneer komt het op de markt?

        Kunnen de papa's inmiddels al iets meer vertellen over de strain?
        Ben zeer benieuwd..
        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

        Comment

        Bezig...
        X