Hoi ik ben Rik
en sinds kort bezig met zelf kweken
In eerste instantie wilde ik in een redelijk grote kast maar vanwege een
te hoog kosten plaatje heb ik er tog maar voor gekozen mijn oude pc
om te bouwen tot grow kastje
Kast : PC
lampen : 2x Osram 24w spaarlamp
voor de rest heb ik al 2 ventilators liggen ook van me pc maar die moet ik nog
op een of andere manier aansluiten op 220
Ik heb laatst op mijn werk als bezorger van een groot wit/bruin-goed winkel
een groooote top wiet van een klant als fooi gehad , nou bleek dit dus een
bevruchte plant te zijn (kwam ik thuis achter) dus heb ik de zaadjes tussen de toppen vandaan gevist en geplant in een omgebouwde koelbox met een lampje erin.
Dus hiermee wil ik zeggen : Ik heb geeeen idee wat voor soort plant het is maar ik ben heel er benieuwd. Ik heb al een paar beginners foutjes gemaakt met de vers geboren plantjes zoals de lamp te hoog hangen .... dus heb ik al 2 plantjes weg kunnen donderen omdat ze dus afbraken , nu heb ik nog 2 baby plantjes over
die heb ik nu in mijn kast staan in 1 liter bakjes met cocos grond met folie er overheen om het wat vochtiger te maken voor de dames(ik hoop dames).
Ook heb ik 10 minuten geleden 1 zaadje Amnesia Lemon , van Barry's Farm besteld dus daar moet ik nog even op wachten . Tot nu toe kan ik alleen nog maar hopen dat de 2 overgebleven plantjes het wel blijven doen .
Hier een paar fotos van mijn kast Enjoy!
Afb002.jpgAfb001.jpg
Afb008.jpgAfb006.jpg
en sinds kort bezig met zelf kweken
In eerste instantie wilde ik in een redelijk grote kast maar vanwege een
te hoog kosten plaatje heb ik er tog maar voor gekozen mijn oude pc
om te bouwen tot grow kastje
Kast : PC
lampen : 2x Osram 24w spaarlamp
voor de rest heb ik al 2 ventilators liggen ook van me pc maar die moet ik nog
op een of andere manier aansluiten op 220
Ik heb laatst op mijn werk als bezorger van een groot wit/bruin-goed winkel
een groooote top wiet van een klant als fooi gehad , nou bleek dit dus een
bevruchte plant te zijn (kwam ik thuis achter) dus heb ik de zaadjes tussen de toppen vandaan gevist en geplant in een omgebouwde koelbox met een lampje erin.
Dus hiermee wil ik zeggen : Ik heb geeeen idee wat voor soort plant het is maar ik ben heel er benieuwd. Ik heb al een paar beginners foutjes gemaakt met de vers geboren plantjes zoals de lamp te hoog hangen .... dus heb ik al 2 plantjes weg kunnen donderen omdat ze dus afbraken , nu heb ik nog 2 baby plantjes over
die heb ik nu in mijn kast staan in 1 liter bakjes met cocos grond met folie er overheen om het wat vochtiger te maken voor de dames(ik hoop dames).
Ook heb ik 10 minuten geleden 1 zaadje Amnesia Lemon , van Barry's Farm besteld dus daar moet ik nog even op wachten . Tot nu toe kan ik alleen nog maar hopen dat de 2 overgebleven plantjes het wel blijven doen .
Hier een paar fotos van mijn kast Enjoy!
Afb002.jpgAfb001.jpg
Afb008.jpgAfb006.jpg
Comment