Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FRIGOKWEEK ~ 3x FRUIT SPIRIT

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    FRIGOKWEEK ~ 3x FRUIT SPIRIT

    Korting op 420shop
    2 De kweekverslag , het eerste kun je hier vinden :

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ing-tundra-%29


    de setup is als volgt :

    - oude frigo
    - 4 spaarlampen (bloei) tornado
    - Tijdschakelaar
    - 3 pc ventilators 120 mm
    - zaadjes fruit spirit (royal queen seeds)
    - royalt mix aarde
    - home made koolstoffilter
    - temperatuur en luchtvochtigheids meter

    De zaadplantjes zijn 1 dag oud (zijn juist boven gekomen)
    Er staat nog 1 autoflowering plantje (Taiga dutch passion) tussen die op zijn einde loopt, ik denk nog een weekje.
    De licht cylus staat op 24/0 tot als de AF-plant geoogst kan worden.
    Ben zeer benieuwd naar het aantal grammen k ga overhouden hopelijk valt het mee.
    enige tips i.v.b. +opbrengst zijn altijd welkom.
    Ze krijgen geen wortel stimulator of dergelijke , gewoon water spa blauw.
    als ze groot genoeg zijn gaan ze de royalty mix grond in , daarna enkel nog kalium korrels & bloeistimulator.
    zodra de AF af is gaan ze op 12/12, hopelijk gaan ze nu ni te veel stressen
    DSC00566.jpg
    DSC00781.jpg
    DSC00780.jpg
    DSC00779.jpg
    Last edited by moriskeuh; 8 November 2010, 11:40.

    #2
    Re: FRIGOKWEEK ~ 3x FRUIT SPIRIT

    mooi man die frigo en vald lekker niet op he hihihi lolmn suc6 met je kweek ik ga je zeeker volgen ze grt

    Comment


      #3
      Re: FRIGOKWEEK ~ 3x FRUIT SPIRIT

      Haha ziet er serieus deftig uit man. Dit is een goed idee voor mijn volgende kweekje. Ik heb nu een pc kast met ook 4 bloei spaarlampen philips tornado dus ben benieuwd naar wat deze gaat opleveren.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: FRIGOKWEEK ~ 3x FRUIT SPIRIT

        Thxs voor reply
        De AF taiga is eruit en nu maar wachten

        DAG 8
        DSC00819.jpgDSC00820.jpg

        Comment


          #5
          Re: FRIGOKWEEK ~ 3x FRUIT SPIRIT

          DAG 21


          DSC00834.jpg
          DSC00832.jpg
          DSC00833.jpg
          DSC00830.jpg
          DSC00831.jpg

          Ze krijgen geen voeding of dergelijke omdat ze in voorbemeste grond zitten dus hebben ze 6 weken niets extra nodig , toch ?
          Ben benieuwd hoe groot de dames gaan worden.
          grtz

          Comment


            #6
            Re: FRIGOKWEEK ~ 3x FRUIT SPIRIT

            4 weken in bloei, nog geen update ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: FRIGOKWEEK ~ 3x FRUIT SPIRIT

              Update, de plantjes zijn klein gebleven ongeveer een 40 a 45 cm . ze gaan niet meer groeien.
              k had de planten eerst 1 week of zelfs 2 op 18/6 moeten zetten maar ze hebben direct op 12/12 gestaan.
              K heb weer iets bij geleerd.
              Het enige voordeel hiervan is dat ze sneller klaar gaan zijn om op te roeke
              1 van de plantjes is bijzonder klein gebleven geen idee wat de reden hiervan is.
              Het andere kleine plantje is uiteraard pas geplant.

              DSC00846.jpg
              DSC00847.jpg
              DSC00848.jpg
              DSC00845.jpg

              Comment


                #8
                Re: FRIGOKWEEK ~ 3x FRUIT SPIRIT

                Jou planten hebben dringend voeding nodig die stikstof bevat en ze hebben stress aan de paarse stelen te zien. Grtjs,
                The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                Comment


                  #9
                  Re: FRIGOKWEEK ~ 3x FRUIT SPIRIT

                  voeding? ze steken in de royalty mix grond en ze krijgen oook nog een bloeistimulator.
                  de paarse stelen zijn tekenen van stress idd maar volgens mij komt dat omdat de temperatuur te fel zakt als de lampen uit gaan dan is het zo een 14-15 graden
                  als de lampen aan staan is 22-23 graden.

                  Comment


                    #10
                    Re: FRIGOKWEEK ~ 3x FRUIT SPIRIT

                    Ofwel ligt het aan het licht van je lamp ofwel zijn je planten vrij lichtgroen van kleur (aan jou om uit te maken, wij zien enkel de foto). Na zes weken kan het best dat je planten wat extra voeding nodig hebben. Ook royalty mix kan uitgeput raken. Sommige planten verbruiken veel meer voeding dan andere. Maar misschien miskijk ik mij gewoon en kloppen de kleuren op de foto niet met de realiteit. Grtjs,

                    ps: in bloeistimulator zit geen stikstof
                    Last edited by pedro; 16 December 2010, 00:45. Reden: toevoeging
                    The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                    Comment


                      #11
                      Re: FRIGOKWEEK ~ 3x FRUIT SPIRIT

                      Denk ook N tekorten. naast die bloesstimulator ook bloeivoeding geven.

                      Comment


                        #12
                        Re: FRIGOKWEEK ~ 3x FRUIT SPIRIT

                        De planten zijn klein gebleven die extra voeding gaat daar weinig aan veranderen geloof ik.
                        De opbrengst gaat slecht zijn. en staan nu nog 2 plantjes in (1is geoogst) hoelang schatten jullie dat de andere nog moet ?
                        Zou ik wanneer ik de andere geoogst heb het lichtschema veranderen op 18/14 gaat het jonge plantje dan terug in groei schieten ? maar ik verhuis 1/3/11 dan toch maar 12/12
                        Volgende ronde nieuw project met ook een andere frigo ,en opnieuw Autofflowers

                        foto's :
                        DSC00893.jpgDSC00900.jpgDSC00890.jpgDSC00892.jpgDSC00878.jpgDSC00898.jpgDSC00891.jpgDSC00894.jpgDSC00884.jpgDSC00899.jpgDSC00888.jpgDSC00883.jpgDSC00880.jpgDSC00895.jpgDSC00897.jpg

                        Comment


                          #13
                          Re: FRIGOKWEEK ~ 3x FRUIT SPIRIT

                          Autoflower die hoef je niet in groei tezetten gewoon meteen in bloei uren.
                          En ik denk dat je plant nog wel een paar weekjes kan hoor zal je zien dat je top gaat zwellen.

                          Gr bella
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #14
                            Re: FRIGOKWEEK ~ 3x FRUIT SPIRIT

                            hoi moriskeuh,
                            Zoals belladonna als zegt AF soortjes hoef je niet in de bloei te zetten, dat doen ze automatisch. De voorouders van die plantjes kennen hele korte zomers met heel lang licht en hebben daarom "geleerd" gewoon op tijd te gaan bloeien. Gewoon op 18/6 houden met warm licht (2700K) doen ze het prima op. Voeding is een apart verhaal: Ze gebruiken heel veel calcium en magnesium dus wietvoeding of chrysantenvoedingmet extra een beetje extra Mg/Ca en je toppen worden meteen een stuk groter. Ik weet dat sommige mensen dat onzin vinden en verschrikkelijk duur. Maar (bijvoorbeeld) een setje GoldLabel voeding komt je op 45 euro voor een hele lange reeks kweekjes in de frigo met een heel stuk meer te roken. Dat geldt ook voor veel andere merken voeding, het is maar een voorbeeld. En ook meer licht gaat meer opbrengst geven. Ik zie dat je vier spaarlampen hebt maar ik kan zo gauw niet vinden hoe sterk. Voor een frigo van 40=40 cm kun je gerust 4 x 23 watt ophangen en omdat de vorm van spaarlmpen niet ideaal is mag het ook 8x23 watt worden in je volgende kweek. Vindt je nog reflectors voor de lampen dan wordt het nog net even iets beter. Ik heb laatst vier AF'jes van Royal Queen binnen gehad in 6 liter potten op voorbemeste grond, en ik moest nog bijvoeden. Maar die vier ukkepukkies brachten wel samen 87 gram op de keukenweegschaal, dus je kunt een heel eind komen met je Frigo.
                            .

                            Comment


                              #15
                              Re: FRIGOKWEEK ~ 3x FRUIT SPIRIT

                              @ groene geest : ten eerst bedank voor de inspirerende tekst, ik was ook al van plan om meer sp lampen te steken en groei voeding te gaan halen
                              nu is het redement veel te klein gewoon.
                              Het principie van af ken ik , mijn eerste kweek waren Taiga AF van dutch passion
                              87 gram is wel nice , is er een verslag van ?
                              greetz

                              Comment

                              Bezig...
                              X