Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TL/LED kweekje
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: TL/LED kweekje
Kijk ff in het soorten deel van het forum:
cannabis-soorten-foto-s-en-informatie.html
Verwarmen van het wortelgestel is zeker goed bij cannabis. Je kan in de growshop wel zo'n verwarmingsmatje of -kabel kopen daarvoor.
Ben echt benieuwd wat dit wordt Eerste keer dat ik dan een LED kweek "meemaak".
Weet je zeker dat je niet een paar lowryders wilt kweken om je systeem een beetje te finetunen? Die zijn namelijk super snel klaar?
De keuze is aan jou natuurlijk
Comment
-
het word geen lowryder aangezien deze autobloomen dacht ik, dus kan ik ze niet finetunen...
Ik twijfel tussen nirvana PPP, black jack & moham raw. Meeste voorkeur gaat naar de black jack, maar ik moet zeker zijn dat ik ze onder controle kan houden, kastje is immers maar 120 cm hoog. Dmv het licht kan ik wel maken dat ze niet te veel stretched, maar toch...
En warmtekabel heb ik al
Comment
-
Zaad besteld, het word nog iets anders , het worden "Royal Queen Feminezed Power Flower" zaadjes, deze heb ik na lang zoeken gevonden en hebben alles wat ik wil
Height of the plant: 100-120 cm
Effect: strong up high
Genetic background: indica/sativa mix
THC content: 15%
Flowering time: 8-9 weeks
Yield: +/- 500 grams
Zo heb ik een relatief kleine plant en met het licht kan ik hopelijk maken dat ze niet te groot word, enkel in nood zal ik scroggen of ze wat verbuigen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door youserZaad besteld, het word nog iets anders , het worden "Royal Queen Feminezed Power Flower" zaadjes, deze heb ik na lang zoeken gevonden en hebben alles wat ik wil
Ik heb de ''ice'' zaadjes van royal queen, Goeie kwaliteit maar kijk uit met de verpakking want bij mij was er 1 volledig stuk.
Succes Verder met de Power Flower
GrtzzzzTake a look at my Ice-Cold-Killers!
Comment
-
ff een update, iets later dan verwacht, maar beter laat dan nooit.
De rechterkant van m'n hok, met een temperatuursafhankelijke invoer van lucht via een simpele thermostaat, zo switched hij van passieve naar actieve invoer.
En hier dan de linkerkant, compleet met de uitvoer, temp- en hygrometer. De binnenkant is bijna volledig bedekt met radiatorfolie, dit is niet helemaal gebeurt omdat het op was, nuja het zal ook wel gaan zo en alle naden zijn dichtgekit met aquariumsilicone, aangezien deze tegen 100%water kan en niet giftig is.
Er komt 2x18watt tl in, en nu nog wachten tot de leds in de brievenbus glijden.
Comment
-
ff een updeet, kotje is afgewerkt en ziet er werkend zo uit:
inmiddels is m'n zaadje al uitgekomen, het is verwekt op 25 juli en op 29juli werd de kleine spruit geboren, haar naam is power flower.
Ze is al flink gegroeid en ziet er inmiddels zo uit:
leds blijven voorlopig nog uit, totdat de bloei begint
Comment
Comment