zien er gezond uit!!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Groot 2020 Hindu Kush
Collapse
X
-
Komt in orde groot.The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
5 lekkere grieten onder de zon
- Likes 1
Comment
-
28 dagen groei
2 keer getopt
Verder om de dag neem meegegeven + besproeid vlak voor lamp uit vanwege wat gaatjes in blad. Ook meer water gaan geven, zit nu op 500ml en voeding om de dag.
Ik heb een paar verschroeide blad puntjes maar heb de lamp weer omhoog gezet zodat de afstand weer 30cm is.
Vind de planten zelf mooi groen en een volle bos. Nog een paar dagen en dan naar 12/12. Kortom ik ben blij maar ik ben vaker verrast .
GrootLast edited by groot; 19 February 2020, 21:40.
- Likes 1
Comment
-
Nice stalkers en kritische lezers . Eh toppen voor beter verspreiding van iets kleinere toppen om zo een beter licht te hebben die ongeveer op eenzelfde hoogte zitten. Tenminste dat was mijn plan. Maar ik begrijp ergens uit jouw opmerking QnQ, dat ik hier niet helemaal mee op het juiste spoor zit.
Comment
-
@rreppellsteeltjam als ik jou goed begrijp met lijn. Als het ware een scrognet in mijn planten laten zakken en dan onder of boven dit net de bladeren weg halen?
Ik zou zeggen de onderste bladeren bladeren weghalen dan. Die zijn het breedste en vangen de meest luchtstroom af maar het minste licht.
Kortom laser waterpas erop en daaronder gaan snoeien.
-
Later kan je altijd nog te hoge takken/toppen, in de bloei wegsnoeien.
-
-
zien er gezond uit laat ze nu maar gaanhttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKING
- Likes 1
Comment
-
Heb vandaag een scrognetje in de plantjes gezet. Net de plant ingedrukt en de eerste toppen neergelegd. Best wel een klote werkje omdat je niks wilt afbreken dan wel beschadigen.
Geeft weer ruimte rondom en ook boven de potten. Ik wacht nu dus even met verder snoeien omdat ik eerst wil zien welke bladeren kapot gaan door deze actie.
Ook voor de eerste keer onderlangs water gegeven. En de potten zitten zo vol dat wanneer ik water bovenlangs geef het eraf loopt. Misschien de aarde ook wat hard ingeduwd?
Kortom mooi groen veldje en komende dagen blijven reorganiseren.
Comment
-
Telefoon gesneuveld met carnaval in het zuiden des lands tijdens een ultieme poging een epische groepsfoto te maken... dus even geen illustratieve ondersteuning. Op de achtergrond begonnen met binden, las ergens al bondage meester, om zo mijn groene meertje in toom te houden. Aantal grote fan-leaves hebben plek moeten maken voor toppen echter alleen die in de weg zitten.
Leer moment is niet rangschikken als ze geen water hebben gehad... #krak
Maar goed, goed vol en blij met mijn scrog-rekje om zo enigszins het niveau gelijk te houden. Benieuwd hoe de toppen zich gaan ontwikkelen.
Met foto's gaan we eens kijken naar overschotten en onderschotten maar lijkt nu nog prima in balans.
Groet,
Groot
Comment
-
31 dagen groei
13 dagen voorbloei
Dames hebben 12uur extra donker gehad en staan sinds 1800 weer in het zonnetje. Wattage voor de bloei naar 100watt gezet.
Lamp hangt op 25 centimeter. Verder heb ik toch wat donkere bladeren weggehaald om een aantal toppen meer licht te geven. Twee foto's zijn van voor snoeien en na
Qua uiterlijke symptomen kleuren de bladeren vanuit de kern lichter op dus zou zeggen voedingstekort. Komen natuurlijk ook uit 24uur met minder water
Hoor graag wat jullie van de kleur vinden.
Groet
Groot
Comment
-
Twee weken sinds 12/12 en lijkt erop dat.ik de eerste bloeiharen in enkele toppen zie. Dus vanaf vandaag grofweg 45-50 dagen tot oogst volgens SensiSeeds. Maar goed tegen die tijd maar eens teichomen tellen.
Vanaf morgen dus over van groei naar bloei voeding zou ik zeggen en dan nog twee maanden in leven houden.
Her en der nog wat blaadjes gedieft om meer toppen in direct licht te krijgenAttached FilesYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 4 photos.
Comment
Comment