Starten want het kriebelt al een tijdje. Oude kast afgebroken, te groot en te zwaar om nog te kunnen verplaatsen. Aangepast terug in een (nu echt) stabiele temperatuur 20gradC, de luxe van water en afvoer en inpandig. Kleiner oppervlak van ongeveer 0.20m2. Mijn excel-file zegt dat ik hier, voor bloei, max 100Watt nodig ga hebben. Lamp en 500m3 slak 50% dimmen zodat deze de dames opzuigt.
Feminized Hindu Kush van Sensi Seeds op aarde. Inmiddels begonnen met het opbouwen van de componenten en volgende week wat op de 3D printer gooien en een nieuwe armatuur plaat laten laseren zodat de cobs midden boven de plantjes hangen.
Totale hoogte inclusief pot tot lamp is 170cm en twijfel hiermee nog tussen:
Qua planning moet ik midden mei echt klaar zijn. Kom anders in de knoei met vakantie.
Zal mijn verslag hieronder bijhouden. Feedback is meer dan gewenst..
Groet groot,
Feminized Hindu Kush van Sensi Seeds op aarde. Inmiddels begonnen met het opbouwen van de componenten en volgende week wat op de 3D printer gooien en een nieuwe armatuur plaat laten laseren zodat de cobs midden boven de plantjes hangen.
Totale hoogte inclusief pot tot lamp is 170cm en twijfel hiermee nog tussen:
- Vier dames in 6 liter potten (20cm x20cm) minder lang voorgroeien en beperkte plant hoogte
- Een enkele dame in een 25 liter pot (33cm x 33cm) meer water buffer maar wel intensiever scroggen
Qua planning moet ik midden mei echt klaar zijn. Kom anders in de knoei met vakantie.
Zal mijn verslag hieronder bijhouden. Feedback is meer dan gewenst..
Groet groot,
Comment