De laatste foto s zijn foto s van gisterenavond. Er zit een volledige 25L zak in van Plagron + nog klein beetje aangevuld met de restant van een andere zak
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Critical Kush + Sweet Valley Kush
Collapse
X
-
Hoogte van de rand af. Indien dit nodig zou zijn ♂️Attached Files
Comment
-
Scheelt 7.5 Liter ongeveer.
Het is niet echt nodig om dat bij te vullen, maar om je een idee te geven dat zo'n klein stukje toch al flink wat verschil maakt.
Het blijft altijd het best om de potten helemaal tot bovenaan te vullen zodat de plantjes niet in een soort dal staan.
Ze vangen beter licht als ze boven de rand uit staan met alle blaadjes.
Dus dan neem je volgende keer een iets kleinere pot, of je gooit er wat meer grond in
Of niet...tis jouw feestje eh
-
-
Update.
eerste bloeihaartjes gespot bij de Critical Kush.
Ze hebben het echt naar hun zin in de kleine ruimte. Nog steeds aangenaam verrast! Normaal komt deze week mijn 1ste COB aan. Nu zit ik nog ergens met de twijfel om niet gewoon door te zetten en het met deze leds verder te laten bloeien. of toch de COB er maar boven hangen aangezien ie er toch al is.... we zien wel.
Comment
-
De laatste vier foto's... zijn die van de critical Kush? Voor 19 dagen echte bloei lijken me de topjes nog wel wat klein. Of je bent heel vroeg met beginnen te tellen, dat kan natuurlijk ook. Maar mooi groen van kleur.
Comment
Comment