Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het licht ging zondagnacht uit en het ging niet meer aan! Zondag nog eventjes wat water gegeven en al een tijdje gestopt met voeding. Nu krijgt hij niets meer. Het enige wat hem nog een beetje helpt is een licht briesje van de fan. Laat hem maar rustig ten onder gaan! Herfstkleuren beginnen te komen.
Alles is aan het drogen. Ik had 82gr volledig nat! Mooi van 1 plantje. De bedoeling was om wat foto's te nemen tijdens de knip, maar jesus christus, na de eerste tak te knippen was het een enorme plakboel aan alles en nog wat. Ik kon zelfs geen deftige joint meer draaien, laat staan foto's nemen!
Wat me wel opviel was dat er redelijk veel klein blad rond de toppen zat. Heb er toch wel wat laten zitten want die lagen allemaal onder een dikke laag thc. Dus bij het knippen werd het klein afval netjes aan de kant gehouden! Diezelfde avond nog heb ik er wat lekkere cake van gemaakt en 'k moet zeggen: het deed z'n werk zeer goed! Foto's van de oogst en cake komen vanavond ergens.
Comment