Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ha, jah, het idee om eens goede foto's te maken had ik zelf ook al eens gevat. Maar misschien toch te lui geweest om het voor als nog niet te doen.
Ook heb ik eens rondgekeken voor een PH meter, want ik krijg toch klauwende bladeren. Ook omdat de PH hier uit de kraan tussen de 7,4 en 8 zit.
Misschien een beetje laat, maar wel een goede les voor de volgende keer.
Wat nu ook zeker is, is dat ik de volgende keer 2 planten ga proberen in m'n kast. Dit omdat 1 plant weggedrukt wordt door de rest. Daar is de budvorming ook veel minder van.
Volgende ronde gaat toch een autoflower worden.
Iemand nog tips? Voor de Autoflower dan. Goede smaak is natuurlijk wel zo belangrijk!
@Iemand nog tips? Voor de Autoflower dan. Goede smaak is natuurlijk wel zo belangrijk!
Big Devil. Vorige zomer heb ik Big Devils in de buitenkas gekweekt. Ze werden niet zo groot als de leverancier zegt: 50 a 60 cm. Het was ook de enige soort die netjes afbloeide: de Super Silver Hazen zijn gesneuveld aan botrytus.
Zo, daar was ik weer even.
Straks ga ik direct even foto's maken hoor.
Maar ik heb nu erg veel last van 'THE CLAW!'. Na veel gelezen te hebben op dit forum ga ik er maar van uit dat de PH te hoog is. Naja, de PH is ook te hoog. Ik heb gisteren m'n nieuwe aanwinst geijkt. PH 600 van Milwaukee. En het water is hier 7.2 wat de PH betreft.
Dus ik stap nu lekker in de auto om wat PH - te halen.
De dames zijn zeker goed opgeknapt! Wel nog een paar zielige blaadjes maarjah.
Ik heb inmiddels ook een 'moisture meter' gekocht. Omdat ik ook het idee had dat ze te weinig te drinken kregen. Ik geef ze nu meer water, minder bloombastic.
Ook worden de toppen nu voller nu ik ze meer te eten geef.
Weer wat geleerd..
Ik zal zodra ik m'n cam weer terug heb eens een foto'tje maken.
Comment