Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
En inderdaad mafferd had redelijk gelijk het was droog in total +- 28 gram ( weegschaal ging niet lager dan grammen...)
Het roken ervan , tja wat zal ik zeggen hij was naar mijn mening iets te scherp maar dat had te maken met het te kort spoelen van de plantjes
de uiteindelijke space was heerlijk rustug meer een head trip dan lichamelijk naar mijn en meerdere vrienden hun mening.,
Al met al ben ik best wel trots op mezelf en dat ken niemand meer veranderen maar goed de buitenkweek van dit jaar is al op gang en ik ben langzaamaan een grotere kast aan het bouwen voor na de zomer ..
P.s. ik heb nog al het knipafval liggen en daar ga ik honey oil van maken met mijn honeybee extractor als ie binnen is dus daar zal ik even een postje van maken
Ik heb maar 4 dagen alleen maar water gegeven , ik denk trouwens ook dat het ietwat vreemd smaakte omdat ik nog geen 6 liter aarde gebruikte en ik water van bovenaf heb gegeven en aangezien de plant afvalstoffen rondom de stam afzet en de bakken niet al te groot waren heb ik denk ik deze afvalstoffen terug de plant in gespoeld , maar goed dat is maar en theorie. Iemand die dat zou kunnen bevestigen ?
Comment