Aangezien mijn pc kweek enigszins mislukt is ben ik opnieuw begonnen met een kastje van 70cm hoog 70 breed en 50 diep . deze word uiteindelijk nog computer gestuurd maar daar heb ik mijn broer voor nodig en een werkende laptop ...
Goed tot nu toe is het kastje uitgerust met :
1 pc fan voor verse lucht .
1 stelbare pc fan voor afzuiging .
bodem en achterwand afgedankt met een laag piepschuim
daaroverheen een laag radiator folie
de rest van de wanden en deurtjes zijn afgewerkt met zwart wit folie
behalve de bodem en het plafond.. zwart wit folie was op en k moet wachten tot
mn volgende salaris voordat ik nieuwe kan kopen
Verder heb ik voor verlichting de t5 superplant 4x 24 wat aangeschaft met groei lampen (bloei lampen kan ik pas aanschaffen met volgende salaris )
Verder gebruik ik praxis universele potgrond als aarde
en water uit de kraan..
Ik heb nog geen voeding kunnen aanschaffen omdat mijn budget dat nog niet heeft toe kunnen laten
Ik heb op 2-12-2010 6 zaadjes geplant in 2 kleine bakjes (voortaan genaamd machieltje1,2,3,4,5,6) en 1 zaadje buiten het kastje geplant (voortaan genaamd twirley).
Op 3-12-2010 nog eens 4 zaadjes op verschillende wijze (voortaan genaamd 1verkeerd om , 2ondiep 0,5cm , 3diep 1cm , 4diep 1,5cm ).
Op 3-12-2010 is machieltje1 uitgekomen machiel.jpg
en 10 uur later ziet machieltje1 er zo uit :IMAG0031.jpg
Op 5-12-2010 is machtieltje1 aardig gegroeid en machieltje 2 is uitgekomen met het zaadhulsje er nog omheen dus die er snel afgehaald.
links is machieltje2 a.k.a Emma en rechts machieltje1 IMAG0039.jpg
en nog een foto van machieltje2 IMAG0042.jpg (met zaadhulsje ernaast)
Hier een foto van twirley (geboortedatum onbekend , zat niet op te letten)IMAG0050.jpgdeze heet twirley vanwege de krul die in de stam zat toen ik hem vond .
Morgen zal ik weer een update doen met foto's
Goed tot nu toe is het kastje uitgerust met :
1 pc fan voor verse lucht .
1 stelbare pc fan voor afzuiging .
bodem en achterwand afgedankt met een laag piepschuim
daaroverheen een laag radiator folie
de rest van de wanden en deurtjes zijn afgewerkt met zwart wit folie
behalve de bodem en het plafond.. zwart wit folie was op en k moet wachten tot
mn volgende salaris voordat ik nieuwe kan kopen
Verder heb ik voor verlichting de t5 superplant 4x 24 wat aangeschaft met groei lampen (bloei lampen kan ik pas aanschaffen met volgende salaris )
Verder gebruik ik praxis universele potgrond als aarde
en water uit de kraan..
Ik heb nog geen voeding kunnen aanschaffen omdat mijn budget dat nog niet heeft toe kunnen laten
Ik heb op 2-12-2010 6 zaadjes geplant in 2 kleine bakjes (voortaan genaamd machieltje1,2,3,4,5,6) en 1 zaadje buiten het kastje geplant (voortaan genaamd twirley).
Op 3-12-2010 nog eens 4 zaadjes op verschillende wijze (voortaan genaamd 1verkeerd om , 2ondiep 0,5cm , 3diep 1cm , 4diep 1,5cm ).
Op 3-12-2010 is machieltje1 uitgekomen machiel.jpg
en 10 uur later ziet machieltje1 er zo uit :IMAG0031.jpg
Op 5-12-2010 is machtieltje1 aardig gegroeid en machieltje 2 is uitgekomen met het zaadhulsje er nog omheen dus die er snel afgehaald.
links is machieltje2 a.k.a Emma en rechts machieltje1 IMAG0039.jpg
en nog een foto van machieltje2 IMAG0042.jpg (met zaadhulsje ernaast)
Hier een foto van twirley (geboortedatum onbekend , zat niet op te letten)IMAG0050.jpgdeze heet twirley vanwege de krul die in de stam zat toen ik hem vond .
Morgen zal ik weer een update doen met foto's
Comment