Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Of je zaadje duur is of goedkoop maakt niks uit .
Zie het als een plant en niet als een kind niet aan raken dus en de tijd geven.
elke keer als je met je vingers aan je plant zit beschadig je de plant en heb je kans op ziektes.
Kleine plantjes hebben alleen licht warmte en water nodig.
Voeding heb je pas nodig als je gaat zien dat ze tekorten hebben en dat hebben die van jou voorlopig niet.
En als je planten van boven niet lijken te groeien dan doen ze dat wel van onder de wortels dus .
zo weer ff een kort verhaal ik heb mijn kast 80 cm verhoogt daar ben ik erg blij mee ik heb geen deur er in maar een donkere doek er voor me loon is ff op dus is niet anders de tem is 22 graden ik ga over 2 uur weer kijken als het nog steeds 22 is dan doe ik er een warme lamp er in moet wel lekker warm blijfen
lv is wel goed 55
er is 1 plantje die gaat gauw de hoogte in heeft maar 4 kleine blaadjes de wortel van die plant is nog erg dun is dit erg???
IMG_5586.jpgbeste mensen ik maak me een beetje zorgen over mijn plantjes
ze groeien lekker de lengte en heb 4 kleine blaatjes maar hij gaat meer de lengt inIMG_5584.jpg dan dat hij breedt word me plantjes zijn 5 dagen oud en ze krijgen 18/6
wat kan ik er aan doen ze dat mijn bladren groot worden hier zijn de foto"s
je lamp hangt te hoog, of je gebruikt een verkeerde lamp, lijkt of ze onder een gewone gloeilamp hebben gestaan.
Zet ze onder een paar spaarlampen en zorg dat de bovenste blaadjes ongeveer 5 cm van de lamp komen.
Op hoop van zegen dat je ze er nog doorkrijgt, ze hebben best al een lange stengel en ze hebben veel energie
verloren op zoek bruikbaar licht.
Groeten
Comment