Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

pokon eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: pokon eerste kweek

@ dankje u wel keza

@smoke het zijn ontbekende zaadtjes ik he geen flauw idee wat voor zoort het zijn ik heb ze in een growshop gehaalt

groetjes pokon

Comment

Ga je volgen ben benieuw suc6
      God was never on your side..

Comment

ja haalt ze in een growshop, maar toch weet je niet wat het is, beetje vreemd toch?

Comment

@cornonlio ja idd vreemd het waren gewoon goed kopen zaadtjes kan er nix aan doen

groetjes pokon

Comment

Gewoon maar bezien wat er van komt. 't Zal wel geen vogelzaad zijn. Overigens is het wel prettig als je van te voren weet of je vandoen hebt met indica's, sativa's, ruderalissen, regulier of gefeminiseerd zaad.

Comment

hoe kun je zaad in een growshop kopen zonder te weten wat het is???? was het zo'n mix ofzo dat je gekocht hebt, en zoja moet je dan toch wel weten van welk label op zen minst?

Comment

Mistery bud , altijd lekker !

SUCCES

Grtz Hash
                Geniet nooit met mate !

Comment

na ja ik weet het echt niet ik heb het verpaking van mijn zaadtjes wegegooit

hoopelijk zijn het goede zaadtjes

groetjes pokon

Comment

Weer wat voor op je lijst van dingen die je de volgende kweek anders kunt doen.
                    Eerst eens verdiepen in: welk effect je graag wil, van welke smaak en geur je houd, welke hoogte je voor je planten tot je beschikking hebt, hoelang je wil groeien en bloeien, Sativa of indica of ruderalis of een hybride, Binnensoorten of buitensoorten enz. Allemaal zaken die de latere kweek nogal beinvloeden dus wel handig als je je eertst een beetje orienteerd op welke strain je graag zou zetten en het beste bij jouw omstandigheden past. Voor de rest is zoon verrassingspakket wel altijd spannend. Zonder enige achtergrondinformatie over je strain moet je dus wel je oogstmoment geheel visueel beoordelen wat voor sommige mensen best moeilijk blijk te zijn.

Pas als je wiet geheel klaar is kan een kenner aan de bouw geur en smaak eventueel iets zeggen over welke strain het geweest kan zijn geweest. Echter dit blijkt vaker moeilijker dan men denk en vaak blijft het bij giswerk. Nu kan je daar helemaal niks meer aan veranderen of misschien nog eens die schop binnenlopen en vragen wat het was. Volgende keer zou ik toch echt een bewuste keuze gaan maken en niet zomaar wat zaden van onbekende origine zetten.

Comment

@ monty bedankt van u tips en ik ga er zeker ook wat mee doen

ik heb nu 1 wietplant die hooger is dan de andre dus moet ik kijken waneer ik op 12/12 zet ik kan mij plant ook weer gaan topppen wat de meeste mensen mij aanraaden

groetjes pokon

Comment

Je wil je toppen zoveel mogelijk op een hoogte zodat ze allemaal evenveel lichtdruk krijgen. Je zou er dus idd voor kunnen kiezen om die nogmaals te toppen of de kleinere op een kleine verhoging zetten zodat ze wat hoger komen maar aangezien je geringe hoogte zou ik voor de eerste optie gaan.

Grtz

Comment

Geestig. Je kan geen goede tips geven als de manier van kweken nog absoluut niet is wat het moet zijn. Die planten overleven toppen wsl niet eens.

Dit mag ook wel eens verplaatst worden naar micro.

Comment

@beowulf ze over leefen het wel ga me best doen

@monty ik ga optie 1 doen thx

groetjes pokon

Comment

Dit mag ook wel eens verplaatst worden naar micro.
                              Idd goed opgemerkt. Bij deze verplaatst naar micro kweekverslagen.

Comment

hallo beste mensen

ik heb vanmidag naar de shop geweest want ik wil graag een koolfilter hebben voor mij plantjes ik wil ze wel ruiken maar ik wil dat de buuren nix ruiken dus ik heb een filter gezien die kost 90 euro filter.jpgen dan kan ik deze voor 30 euro halen koolfilter.jpg prijs is niet duur
                                maar zal ik deze dan boven in mijn kast boren zo dat de wiet lucht er uit gaat ??? of is het niet verstandig??

alle tips zijn welkom en bedankt

groetjes pokon

Comment

Bezig...
                                X