Ik heb wel kweekjes met leds gedaan maar scroggen en diy leds erboven die ik dan gelijkmatig over het oppervlak verdeel ( ongeveer 400w per vierkante meter ) maar ik vind het best wel arbeidsintensief en ben wat lui van aanleg en dacht ,kan dit anders? Ja natuurlijk hps lampen maar dit in micro kweek, een beetje too much. 1 vierkante meter is 10000 vierkante cm. Ik gebruik 2 emmers met een diameter van 28 cm en na mijn berekening kom ik op 484 cm2 keer 2 natuurlijk. Ik heb ook 2 lampen van 50w. Omgerekend kom ik dan op 1000w op m2. Misschien ergens en rekenfoutje gemaakt laat dit dan ook vooral even weten. Ik gebruik epistar leds speciaal voor kweken en heb voor de witte variant gekozen omdat mij deze minder gevaarlijk lijken voor mijn buren, immers witlicht wordt toch niet zo als growlight gezien. Ik heb voor later ook nog 100w chips liggen mocht dit nodig zijn, de voedingen trekken dit makkelijk. Ik had de afgelopen dagen de lamp wel iets te laag hangen en heeft een beetje schade aan een plantje gemaakt. Ik denk dat ik ze vanavond als de lamp uit is ,ze ga bestuiven met water .
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Experiment met collimator lamp.
Collapse
X
Comment