Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ziet er al smakelijk uit, en dan te bedenken dat ze nu pas echt gaan beginnen met zwellen
Ga zo door.
Die lsd 2 zal wel goedkomen, probeer monty's tip maar eens, misschien met enzymen als je die hebt om het bodemleven weer een pick me up te geven voor je laatste weekjes bloei.
ga idd maar eens gewoon water beurtje geven.. eens kijken wat ze er mee doet. De enzymen laat ik nog wel even staan hebben ze wel genoeg gehad volgensmij, maar kan altijd nog.
de dames maken het goed, gaan gewoon lekker door. De lsd 2 heeft het schijnbaar nog steeds wat moeilijk.. de dames krijgen nu al een week enkel afgezuurd water ph6,1, en de White Widdow met halve dosis bloeistimulator. De trichomes zijn clear tot milky dus ze mogen nog lekker even staan.
HEY, coole plantjes, ik ben ook in een zelfbouwkast aan het kweken maar dan onder straffe led's. ze zitten er nu ongeveer 2 weken in groei onder 18/6 verhouding. Men probleem is dat ik nog geen verluchting heb, ik heb wel al 2 gaten geboord (boven en onder) en de led lamp heeft ingebouwde ventilators maar vrees dat ik een betere circulatie inlaat/uitlaat lucht nodig heb. Heeft iemand ervaring met het aansluiten van pc-fans/ventilatorkes? hoe doe ik dit het best? heb iets gehoord van aansluiten op een gsm lader? kben wel redelijk handig dus solderen en toestanden moeten wel lukken. graag spoedig respons
Nice, de lsd 2 hangt inderdaad nog steeds met haar blaadjes. Maarja, die laatste week(jes?) overleefd ze zo dan ook nog wel
Veel lekkere toppen in ieder geval zo te zien, dat de dames nog maar lekker wat aankomen voor de schaar erin gaat.
Heb zo het idee dat ze het wel uitzingt tot het einde.. maar heb er weinig verwachting van wtb l.s.d 2 ze heeft ook erg weinig trichomes op haar bladeren zoals het mij nu lijkt denk ik de WW nog weekje moet en de l.s.d net even wat langer dag of 4/5 maar we zullen het zien ik houd de trichos al wel goed in de gaten.
ja is makkelijk gewoon eide van je telefoon oplader er af knippen of een adapter iedergeval van 12v dan strip je de kabel pak je een pc fan probeer je effe elke combinatie tot je de goede hebt gevonden kroon steentje er tussen je kan er ook meer op een kroonsteentje aan sluiten en klaar is kees
Comment