Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Tuin in een keukenkastje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mini Tuin in een keukenkastje

De gegevens die bij de zaadjes zitten zijn de minimum dagen die het plantje nodig heeft voordat we rookbaar is.
    Beter is het naar de trichomen te kijken,
    She gives me the Blues ...

Comment

Ziet er al heel lekker uit

grt Polo

Comment

Ziet er goed uit Mafferd,

Ik denk dat die WW nog wel een week of twee kan blijven staan. Ben je al aan het spoelen?

Grtz Q

Comment

ja zou nog wel effe wachten maar zie er wel heel lekker uit zo tuintje
          Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
          laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Ziet er al zeer lekker uit, maar bovenstaande reacties geven een goed advies.... dus nog ff wachten en spoelen kan nu mooi als je het nog niet doet.
            Succes verder met je geduld.
            Geen koorts krijgen........

Comment

hey mensen, tof alle reacties!

Heb om te beginnen de trichomes eens bekeken met een 60x loepje. Ook nog close-up fotos gemaakt met de canon en geprobeert in te zoomen met fotoshop, maar krijg nog geen fatsoenlijk resultaat. Dan moet ik het maar in woorden vertellen..

Bij de l.s.d dames is het in de boven toppen clear/milky met de overhand naar milky, de wat lager gegelegen toppen zijn nog clear Deze kunnen volgensmij dus nog wel dikke week staan.(toch zijn haar pistels al wel mooi bruin/groen aan het verkleuren...).

De WW heeft op haar hoofdtoppen trichomes die 75%milky / 25%amber zijn en de wat lagere gelegen toppen zijn 25%clear / 75%milky wel valt me op dat haar pistels nog lang niet zo verkleuren als bij de lsd dames terwijl haar trichomes vertellen dat ze al verder in het bloei proces is.

Was inderdaad al aan het spoelen begonnen ze krijgen al 1,5 week afgezuurd water tot opheden heb ik nog geen bladproblemen kunnen vinden enkel een keer verdord blad. Kan ik deze nog gaan verwachten aangezien ze al geen voedig meer krijgen? De schaar blijft in ieder geval nog even op geborgen, antikoorts tabletten ingenomen.... zo.. laat de dames nog even goed hun best doen!

hoor graag jullie mening erover.. greetzz mafferd

Comment

Wat die trichomes betreft moet je kijken naar wat voor level van gevoel je wilt.
                Milky is meer High en Amber is meer stoned.
                Die WW zou ik persoonlijk oogsten nu omdat ik het liever high heb dan stoned, maar je kan ze zeker nog een 2 tal weken laten staan.

Wat die bladeren betreft zullen ze nog wel gaan verkleuren, de plant is nu bezig met haar voortplanting en met sterven.
                Het verkleuren is ook een natuurlijk iets als de plant op haar einde loopt.
                She gives me the Blues ...

Comment

net terug na twee dagen weg te zijn geweest en de verkleuring van de bladeren is begonnen alles wordt nu echt lichter groen en sommige al wat gelig.

de trichomes bij de ww zijn nu zon 45% amber en de lsd op zon 30% de dames blijven dus nog ffies staan aangezien ik toch wel van lekker stoned houd en wat minder van de high..

denk zelf bij dag 62-63 dat ik ze om ga hakken. Nog een dag of 4 zal morgen nog even paar fotos erop knallen voor de liefhebbers

greetzz mafferd

Comment

Mooi succes!

Comment

mooie scrog, echt wel

Comment

Hey medesmokers, growers en geintreseerden! het einde is in zicht

De dames hebben vandaag hun laatste slokje water gehad. Onder tussen krijgen ze al ruim twee weken afgezuurd water en heb 3 keer gespoeld. Lijkt mij wel voldoende om eenmaal gedroogd geen voeding smaak aan m`n wietje te hebben. Laat ze nu een dagje goed droogtrekken en dan nog een dag in et donker om vervolgens geknipt te gaan worden. (63 dagen bloei)

En wil jullie vragen of je eens een gokje wilt doen na het droog gewicht,

Hier nog een paar fotos beginende bij de ww
                        WW1.jpgHier is de verkleuring van de bladeren al te zienWW2.jpg
                        En de L.S.D dames,, ook wel Lemon Sour Diesel genoemd bij de heren van barneys farm
                        LSD1.jpg

LSD2.jpg

greetz

Comment

dat heb je zeer leuk gedaan makker! wat een mooi geleide struikjes...

Geniet er maar lekker van!!!

greetz

de lange

Comment

nettjes hoor dat zal een lekker rokertje zijn denk ik

geniet er van
                            Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                            laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

thanks de lange en Gonzo!

Heb de WW ondertussen geknipt..

Valt me niets van tegen al moet ik wel zeggen dat de toppen wel wat compacter hadden kunnen zijn, als ik het vergelijk met de stekken van vorige ronde(santas). Tijdens het knippen werd me wel duidelijk dat ik meer had moeten dieven. En het anders had moet aanpakken wbt het scroggen heb haar hier behoorlijk mee gestressed door te vroeg te beginnen. Maar al met al is het een vlinke dame geworden met mooie lange buds en dat in 4,7 literpot. Was best wel een opgave maar ook ergleerzaam en vindt leuker dan stekjes.

wat vinden jullie ervan voor eerste keer vanaf zaadje?

en iemand gokje naar het droog gewicht?

IMG_3321.jpg

greetz

Comment

Ziet er lekker uit, veel rookgenot

grt Polo

Comment

Bezig...
                                X