Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ondertussen is de lsd ook geknipt en licht te drogen.. ze ruikt al heerlijk moet ik zeggen.
De White Widdow is droog en gewogen. Ze was zonder tak 33gram droog. Nu moet ik er wel bij zeggen dat het meerendeel best wel fluffy toppen zijn geworden.. ik vraag me ook af waar het aan ligt... de spaarlampen lichtdruk, teveel stress van het scroggen, meer/minder dieven, voorgroeikorter/langer ,verkeerd voeden mischien..
iemand een idee??? wil er graag wat van leren om een volgende keer tot een nog mooier resultaat te komen. Heb zojuist mijn eerste ww jointje gerookt en smaakt me goed beetje een aardse smaak en een lekker stoned buzz gevoel.
De dames L.S.D zijn nu ook droog en weegt gelukkig meer dan het lijkt droog zonder tak was het 37 Gram. het zal iets meer zijn geweest heb toch hier en daar stiekem wat gesnoept echt lekker en knetterstoned zo door de bank gehangen gevoel.
Dat brengt het totaal op 70 gram dat is omgerekend een halve gram per watt helemaal niet gek voor een eerste poging lijkt me zelf. heb er een hoop van geleerd, en denk dat er nog genoeg verbeterpunten zijn dus de hobby leeft voort!
heb ondertussen al weer wat nieuws in aankomst, er licht een autoblueberry, en een la blanca te kiemen voor binnen ff snel kweekje voor de vooraad in de vakantie ook nog lowryders liggen voor buiten... maar meer volgt binnenkort en zo ook de bij behorende kweekverslagen.
Comment