Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Tuin in een keukenkastje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mini Tuin in een keukenkastje

Mooi resultaat lijkt me zo! Gewicht? Geen idee. Maar dat je er lekker van mag genieten!

Grtz Quattro

Comment

Dat is toch een heel mooi resultaat dacht ik zo!
      Veel lange toppen, ze zien er lekker uit

Geen idee hoeveel grammetjes het zal zijn maar een beste berg heb je altijd hehe.
      Laat het je smaken!

Greetz

Comment

Dankje!

ondertussen is de lsd ook geknipt en licht te drogen.. ze ruikt al heerlijk moet ik zeggen.
        De White Widdow is droog en gewogen. Ze was zonder tak 33gram droog. Nu moet ik er wel bij zeggen dat het meerendeel best wel fluffy toppen zijn geworden.. ik vraag me ook af waar het aan ligt... de spaarlampen lichtdruk, teveel stress van het scroggen, meer/minder dieven, voorgroeikorter/langer ,verkeerd voeden mischien..

iemand een idee??? wil er graag wat van leren om een volgende keer tot een nog mooier resultaat te komen. Heb zojuist mijn eerste ww jointje gerookt en smaakt me goed beetje een aardse smaak en een lekker stoned buzz gevoel.

Comment

hey mede smokers, growers en geintreseerden.

De dames L.S.D zijn nu ook droog en weegt gelukkig meer dan het lijkt droog zonder tak was het 37 Gram. het zal iets meer zijn geweest heb toch hier en daar stiekem wat gesnoept echt lekker en knetterstoned zo door de bank gehangen gevoel.

Dat brengt het totaal op 70 gram dat is omgerekend een halve gram per watt helemaal niet gek voor een eerste poging lijkt me zelf. heb er een hoop van geleerd, en denk dat er nog genoeg verbeterpunten zijn dus de hobby leeft voort!

heb ondertussen al weer wat nieuws in aankomst, er licht een autoblueberry, en een la blanca te kiemen voor binnen ff snel kweekje voor de vooraad in de vakantie ook nog lowryders liggen voor buiten... maar meer volgt binnenkort en zo ook de bij behorende kweekverslagen.

Greetzzz

Comment

Geniet er van, mooi resultaat.

Comment

Supermooi verslagje man! Goed gedaan! Heel leerzaam.

Comment

dit is pas hobby, geniet ervan ^^
                sigpic

Comment

was al weer tijdje terug maar toch bedankt heb het met veel liefde op gerookt

Comment

Was inderdaad mooi
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Bezig...
                    X