Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Keza's Kweekverslage White Widow 66w voorlopig

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Keza's Kweekverslage White Widow 66w voorlopig

@Pokon doe iets aan je typefouten man

Comment

Tuurlijk kan je ze door laten groeien. Maar houdt er rekening mee dat ze in de bloei ook nog groeien en dat je genoeg ruimte hebt. En ja, hoe groter, hoe meer. Check laatste kweek van Monty. 1 plant 300 gram.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jack Frost View Post
        Tuurlijk kan je ze door laten groeien. Maar houdt er rekening mee dat ze in de bloei ook nog groeien en dat je genoeg ruimte hebt. En ja, hoe groter, hoe meer. Check laatste kweek van Monty. 1 plant 300 gram.
        wat dat 300gram droog?
        En ze staan nu ongeveer 18dagen in 4liter potten elke plant heeft 1 4 liter pot,
        dus ik denk dat hij nog genoeg plek heeft om zich te wortelen?,
        En ik heb maar 66 watt dus hoeveel zou ik dan per plantje halen ongeveer?
        Long time ago, Back on track.

Comment

Als je meer dan 40 gram droog haalt bij 66 watt aan spaarlamplicht doe je het al erg goed. Reken voor de opbrengst maar per watt, dat is makkelijker dan per plant. Dus een halve gram tot een hele gram per watt. Alles hangt af van ervaring, plantensoort en lichttype. (tl. sl. of hps) Schaar je maar niet bij de dwazen die, zonder enige ervaring, denken 3 gram per watt te halen.

Comment

die 3 gram per watt held is al lang niet meer op forum geweest zeg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door borklots View Post
              die 3 gram per watt held is al lang niet meer op forum geweest zeg
              monty is nog best vaak online hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                Als je meer dan 40 gram droog haalt bij 66 watt aan spaarlamplicht doe je het al erg goed. Reken voor de opbrengst maar per watt, dat is makkelijker dan per plant. Dus een halve gram tot een hele gram per watt. Alles hangt af van ervaring, plantensoort en lichttype. (tl. sl. of hps) Schaar je maar niet bij de dwazen die, zonder enige ervaring, denken 3 gram per watt te halen.
                Haha ik mag hopen dat ik zoveel heb, Ik gebruik geen bloei en groei middelen weet niet of dat zo heel veel uitmaakt,
                ben wel van plan met de volgende kweek groei en bloei middelen te gebruiken, omdat ik het leuk vindt om zo mijn plantje te verzorgen,
                ik heb licht van de spaarlamp valt dat onder TL?
                En ik denk dat je bedoeld 40gram droog totaal ? niet per plant

Comment

He allemaal ik kon het toch niet laten om toch wat foto's te maken van mijn fimmen/toppen kan iemand mij vertellen wat ik nu heb gedaan?

1.de plant die ik als eerst getopt/gefimt heb:
                  van de bovenkant, maar zoals jullie zien zitten er een beetje gaatjes in een bladvinger, weet niet wat de oorzaak er van is
                  biggest.jpg
                  2.De middelgrote:
                  middor.jpg
                  3. getopt/gefimmde plant:
                  ook de grootste
                  bushies.jpg
                  4.lijkt net alsof ik er zelf doorheen loopt bij deze foto hihi:
                  links zien jullie het kleine plantje die eerst heel gestretched was
                  ik heb hem ook even bevestigd met ijzerdraad,
                  busha.jpg
                  nog een foto:
                  getoptgemimt.jpg

hopelijk vinden jullie de foto's mooi, en hebben jullie wat tips voor me,

groetjes

Keza

Comment

mooie fotos

groetjes pokon

Comment

Heb de lampen net op 12/12 gezet,
                      morgen even wat sterkere spaarlampen halen ik denk 3x 23watt + 66watt

Comment

kleine update: had nog een zaadje hopelijk komt deze uit voor het raam, omdat ze al op 12/12 staan in me growbox,
                        me huisgenoot (broertje) had hem even in elkaar geknutseld voor me aardig he , naja ik hoor het wel
                        PC170546.jpg

Comment

voor het raam is echt geen goed idee volgens mij dan zet je hem nog beter direct op 12/12 zonder voorgroeien beter 3 dagen voorgroeien maar lijkt mij onmogelijk is al lang niet lang genoeg licht meer hier in belgie en nederland
                          en de meeste verlichting binnenshuis zal het ook niet trekken vrees ik

tis maar wat een leekje ervan denkt

Comment

heb geen ruimte meer in me growbox en nu heb ik het volgende probleem de wortels komen aan de onderkant van de pot eruit,
                            wat moet ik nu doen? betekend het dat ik nog grotere potten moet halen?

Comment

Hoi Keza. Je zou kunne verpotten , maar in de bloei verpotten kan wel eens voor stress gaan zorgen , je zit nu wel nog in het begin ervan dus albijal zou het wel moeten kunnen zonder veel problemen (achterstand), moest je verder in de bloei zitten zou ik het niet doen . Dat je wortels onderin je pot komen is normaal ook op zo'n 4 L potten ,niet echt iets om mee in te zitten gewoon niet direct op de grond zetten maar maken dat ze goed kunnen ademen met een schaaltje eronder en verder je voeding geven , Ikzelf heb ook op 3 liter zitten kweken een eind geleden en mijn wortels kwamen erook uit onderin , just keep on whit it ,ul do fine !

Mooie plantjes heb je ,succes nog

Grtz Hash
                              Geniet nooit met mate !

Comment

Ik heb ze verpot in een grote vierkante speelgoed bak, had niks anders maar hij is groot genoeg met proppen en wrikken is het gelukt om hem in de bak te krijgen het is denk ik een 20liter bak of nog wel meer, me plantje voor het raam heeft ook ze gezichtje laten zien,
                                foto's komen over een paar dagen als ik verandering zie

laterzz

Comment

Bezig...
                                X