high growers!
ik ga weer een rondje draaien en dit maal met 1 plant ipv 3 of 4.
Soortje is Banana Kush van Anesia Seeds
Alle aandacht naar een plant in een grote brede potschaal van 17L - 15x38cm, paste precies in mijn Homelab tentje van 40x40 die weer stealth verborgen is in de ikea kast.
En nu nog stiller dan met mijn vorige lamp - de 90w spectrabox (56w echt verbuik) - want de Mars Hydro TS600 is fanloos.
Ik hoor enkel mijn Vents afzuiger en geen geblaas meer van de lamp erbij
Meting gaf me een prettige 39db maximaal, wat resulteert in een zacht blaas geluid. Logisch ook met alle geluidsisolatie en de afblaasbox geisoleerd ben ik super tevreden.
Mijn PC is idle luider (6 fans) , en mijn koelkast maakt evenveel geluid
kast voorkant.jpg kast binnenkant.jpg
kast frontview.jpg kast lampaan testrun.jpg
Dit maal besloten eerst voor te groeien om wat meer groen te krijgen voordat ze verhuist naar de grote pot.
zaterdag 5 sept .jpg kleintje in de gaten houden.jpg
Geboren zaterdag 5 sept en even voor vergelijk op de foto. De grote schaalpot heb ik hierna weg gehaald voor maximaal licht weerkaatsing van de zijkanten.
En nu vandaag 19 september is ze 2 weken oud en al mega gegroeid!
Echt ongelooflijk hoe kort de internodes zijn!
Ze krijgt in elke oksel al kleine takjes.
plantje 2 weken 19 sept.jpg nieuwe scheuten.jpg
Ik geef in het schaaltje water en wat van boven met het spuitje water met plagron terra grow 3ml-1L met een ph tussen 6,2 en 6,5.
Ze heeft ook al een druppel ATA CalMag mee gehad.
2 weken oud, zo mooi groen en bossig. Tot nu toe ben ik meer dan tevreden
Ze mag nog even wat verder doen in het kleine potje totdat ik het goed vind.
Daarna verhuist ze naar de grote pot gevuld met canna terra grond, met hoogstwaarschijnlijk een tensiometer erin, maar die moet ik nog even aanschaffen.
Vragen? Stel ze!
Opmerkingen? Gooi maar!
ik ga het proberen bij te houden hier en meer tijd besteden aan het plantje deze ronde
Nu eerst even eentje
ik ga weer een rondje draaien en dit maal met 1 plant ipv 3 of 4.
Soortje is Banana Kush van Anesia Seeds
Alle aandacht naar een plant in een grote brede potschaal van 17L - 15x38cm, paste precies in mijn Homelab tentje van 40x40 die weer stealth verborgen is in de ikea kast.
En nu nog stiller dan met mijn vorige lamp - de 90w spectrabox (56w echt verbuik) - want de Mars Hydro TS600 is fanloos.
Ik hoor enkel mijn Vents afzuiger en geen geblaas meer van de lamp erbij
Meting gaf me een prettige 39db maximaal, wat resulteert in een zacht blaas geluid. Logisch ook met alle geluidsisolatie en de afblaasbox geisoleerd ben ik super tevreden.
Mijn PC is idle luider (6 fans) , en mijn koelkast maakt evenveel geluid
kast voorkant.jpg kast binnenkant.jpg
kast frontview.jpg kast lampaan testrun.jpg
Dit maal besloten eerst voor te groeien om wat meer groen te krijgen voordat ze verhuist naar de grote pot.
zaterdag 5 sept .jpg kleintje in de gaten houden.jpg
Geboren zaterdag 5 sept en even voor vergelijk op de foto. De grote schaalpot heb ik hierna weg gehaald voor maximaal licht weerkaatsing van de zijkanten.
En nu vandaag 19 september is ze 2 weken oud en al mega gegroeid!
Echt ongelooflijk hoe kort de internodes zijn!
Ze krijgt in elke oksel al kleine takjes.
plantje 2 weken 19 sept.jpg nieuwe scheuten.jpg
Ik geef in het schaaltje water en wat van boven met het spuitje water met plagron terra grow 3ml-1L met een ph tussen 6,2 en 6,5.
Ze heeft ook al een druppel ATA CalMag mee gehad.
2 weken oud, zo mooi groen en bossig. Tot nu toe ben ik meer dan tevreden
Ze mag nog even wat verder doen in het kleine potje totdat ik het goed vind.
Daarna verhuist ze naar de grote pot gevuld met canna terra grond, met hoogstwaarschijnlijk een tensiometer erin, maar die moet ik nog even aanschaffen.
Vragen? Stel ze!
Opmerkingen? Gooi maar!
ik ga het proberen bij te houden hier en meer tijd besteden aan het plantje deze ronde
Nu eerst even eentje
Comment