Zo die is aardig gegroeid
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
iK€@ kastkweek 1 plant Banana Kush - Mars Hydro TS600
Collapse
X
-
Gaat goed met die mars he, hoe hoog heb je dat ding hangen? Lekker manLast edited by Kunichika; 4 October 2020, 18:27.
Comment
-
Vandaag precies 1 maand onder de lamp op 18/6
Lamp is net een half uurtje uit zowat, en de klok heb ik verzet, ze gaat om 7 uur vanavond aan tot morgenochtend 7 uur.
Spannend
- Likes 1
Comment
-
De klok wordt ook nog landelijk verzet he, misschien beter 20.00 tot 08.00?
-
Lol I know
En daarom nu ook van 7 tot 7
En straks van 6 tot 6
Whatever
Merken de plantjes niks van
Thanks Takketoelli, appreciate it!Last edited by Kweekfreak; 8 October 2020, 11:03.
-
Is voor het eerst dat ik het zelf niet vergeet!
-
High!!
Nieuwe update!
Temperatuur 24,4 C
Luchtvochtigheid 46%
Plantje wordt nu al 5 dagen 12 uur belicht door de Mars Hydro ts600 en strekt haar benen en dat zie je!
IMG_09102020_203126_(1080_x_1080_pixel).jpg
IMG_09102020_203200_(1080_x_1080_pixel).jpg
Bedoeling was om de bud sites een beetje op gelijke hoogte te krijgen door te toppen en de plant te trainen en volgens mij lukt dat aardig. Ze is zo breed als het tentje en doordat ik de nieuwe scheuten wegdief strekken haar stengels naar het licht omhoog.
Happy dat ik op tijd ben overgeschakeld naar 12-12
- Likes 1
Comment
-
Die takken komen van de laagste nodes en moeten juist wat hoger want ze is al zo breed en laag.
Dief heel bewust de scheuten weg die toch alleen maar fluf zouden worden.
Uit mijn ervaring is dat de strek zelfs doorgaat in de "pruikentijd"
Als ze uitgestrekt is moet ik fluf snoeien ben het liever voor
-
Dat ziet er vet uit.
Ik ben wel benieuwt naar deze Mainlin techniek.
ben het zelf ook van plan te doen Alleen knip ik op 4 takken na alles weg en aan die takken laat ik alleen de top bladeren zitten en 2 takken knak ik in de groei en 2 buig in naar beneden die top ik 2 keer dan heb je 10 Hooft cola's en amper popcorn topjes
Comment
-
Dag 43 vanaf zaadje
Temp 23,9
LV 40%
Dag 10 12-12
Hoogte plantje 40cm
IMG_14102020_195448_(1080_x_1080_pixel).jpg
Ik kan de lamp nog 1x verhogen.
Afstand lamp plant is nu 35cm.
Ze krijgt om de dag 3ml grow op 1L afgezuurd water. De andere dag water zonder voeding. Om de paar dagen druppels calmag erbij.
Ik zie nergens gebreken of blokkades.
Het plantje doet het goed. Had ook al gelezen dat banana kush nogal om wat voeding kan vragen. Maar aan voeding geen gebrek zo te zien.
IMG_14102020_195736_(1080_x_1080_pixel).jpg Zeer tevreden tot zo ver
- Likes 1
Comment
-
Fantastisch om te zien.. Enige wat mij dan wel weer opvalt.. je hebt de tent stealth ingebouwd in de kast maar zowat de gehele voedingslijn van Plagron erop staan... Niet bang dat mensen dat herkennen?
- Likes 2
Comment
-
Update tijd
<---warme choco
Dag 47 vanaf zaadje
Temp 26,9
LV 47%
Dag 17 12-12
Denk dat ik vanaf vandaag de weken/dagen ga aftellen
_20201021_213341.JPG _20201021_213403.JPG
Last edited by Kweekfreak; 25 October 2020, 21:26.
- Likes 1
Comment
-
tr.JPG
De bloemzetting gaat druk door
tp2.jpg tp1.jpg
li.jpg re.jpg
Voeding krijgt ze nu op 1L water 1ml grow en 2ml bloeivoeding per keer en om de dag 1L kraanwater afgezuurd naar Ph 6,2
Hoe doen jullie dat?
Meteen volledig overschakelen naar bloeivoeding zo kort in de bloei als de Banana Kush nu zit?
Last edited by Kweekfreak; 29 October 2020, 09:47.
- Likes 1
Comment
-
Ik ga door met groeivoeding tot einde 2e week echte bloei. Dan schakel ik ineens over naar bloeivoeding. Omdat ik bio kweek hou ik me niet bezig met mengen van de groei en bloeivoeding. Ik heb nog geen fabrikant gevonden die dit adviseert en eerlijk gezegd geloof ik ook niet dat ze eerst aan biologische voeding moeten wennen. Hooguit aan de nieuwe dosering maar die heb je zelf in de hand.
-
QnQ Ik las het toevallig net op hun site Maar dat gaat dan wel over de CalMag. BAC geeft in ieder geval aan dat er niet gemengd hoeft te worden voor bloei en groei. Plagron zal ik even uitzoeken want voorlopig is dit de laatste ronde op BAC (bloei wordt sowieso al Plagron)
Comment