Na mijn eerste binnen kweekje redelijk afgerond te hebben heb ik besloten er nog een te doen.
de kast staat dus al en er hangt ongeveer 125 watt aan spaarlampen in. Er zit een kans in dat deze met de bloeifase vervangen gaan worden voor een andere lamp
Afmeting van de kast is 40x40x120
Ik ga beginnen met maximaal 6 plantjes uit zaad waarvan 2 feminized.
De kneuzen en kerels gooi ik er gedurende de kweek uit en met een beetje mazzel hou ik er 4 over.
De zaadjes:
2x white widow, komen uit mijn eerste kweek, deze zijn reeds ontkiemd
2x ??? gehad van een kennis, komen uit een of ander wietje van de coffeeshop
1x Afrodite feminized, Afkomst: Jack Flash x Hawaiian Sativa
1x red dragon feminized, Afkomst: West himalayan kush x Brazilian sativa
backup zaadjes:
1x Big devil autoflower, een autoflowering soort die groter wordt dan de normale autoflowering soorten. Deze Big devil kan 1 tot 1.5 meter hoog worden.
1x White widow feminized, kreeg ik gratis bij de bestelling.
2x White widow feminized, had ik nog liggen
De Voeding:
Plagron Terra Grow
Plagron Terra Bloom
Aptus Startbooster
Aptus Regulator
Aptus CaMg
Aptus Top-Booster
Aptus K-Boost
Aptus Super-PK
Canna PK 13/14
Dit is de lijst wat ik nog heb staan, hiervan zal ik de meeste wel gebruiken gedurende het kweekje. Uiteraard zal ik geen aptus super-pk EN canna pk13/14 gebruiken maar dit spreekt voor zich.
De plantjes gaan in standaard cheap-ass potgrond, verder ga ik deze kweek preventief spuiten tegen meeldauw, aangezien ik hier in het dusver elke keer mee te maken heb gehad.
Als het goed is komen vandaag de feminized zaadjes binnen, zodra alles ontkiemd is volgen er wat foto's etc.
Edit: de zaadjes zijn net binnen en de red dragon en de afrodite zijn te kiemen gelegd.
Suggesties en tips zijn altijd welkom!
Greetz
de kast staat dus al en er hangt ongeveer 125 watt aan spaarlampen in. Er zit een kans in dat deze met de bloeifase vervangen gaan worden voor een andere lamp
Afmeting van de kast is 40x40x120
Ik ga beginnen met maximaal 6 plantjes uit zaad waarvan 2 feminized.
De kneuzen en kerels gooi ik er gedurende de kweek uit en met een beetje mazzel hou ik er 4 over.
De zaadjes:
2x white widow, komen uit mijn eerste kweek, deze zijn reeds ontkiemd
2x ??? gehad van een kennis, komen uit een of ander wietje van de coffeeshop
1x Afrodite feminized, Afkomst: Jack Flash x Hawaiian Sativa
1x red dragon feminized, Afkomst: West himalayan kush x Brazilian sativa
backup zaadjes:
1x Big devil autoflower, een autoflowering soort die groter wordt dan de normale autoflowering soorten. Deze Big devil kan 1 tot 1.5 meter hoog worden.
1x White widow feminized, kreeg ik gratis bij de bestelling.
2x White widow feminized, had ik nog liggen
De Voeding:
Plagron Terra Grow
Plagron Terra Bloom
Aptus Startbooster
Aptus Regulator
Aptus CaMg
Aptus Top-Booster
Aptus K-Boost
Aptus Super-PK
Canna PK 13/14
Dit is de lijst wat ik nog heb staan, hiervan zal ik de meeste wel gebruiken gedurende het kweekje. Uiteraard zal ik geen aptus super-pk EN canna pk13/14 gebruiken maar dit spreekt voor zich.
De plantjes gaan in standaard cheap-ass potgrond, verder ga ik deze kweek preventief spuiten tegen meeldauw, aangezien ik hier in het dusver elke keer mee te maken heb gehad.
Als het goed is komen vandaag de feminized zaadjes binnen, zodra alles ontkiemd is volgen er wat foto's etc.
Edit: de zaadjes zijn net binnen en de red dragon en de afrodite zijn te kiemen gelegd.
Suggesties en tips zijn altijd welkom!
Greetz
Comment