Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beaver's 2e Micro Kweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Phailtree's 2e Micro kweekje

Ze beginnen mooi in bloei te komen... binnen dit en een maand herken je ze nog niet meer... succes verder!!

de lange

Comment

Ben benieuwd, zal nu idd redelijk snel gaan. Wel fijn dat ik nu weinig meer hoef te verstellen met de lampen.

Heb vandaag een van de 10 lampen losgemaakt en wat lager bevestigd om de ww#2 wat beter te belichten. Beetje omslachtig in elkaar gezet maar dat is zon beetje bij de hele kast het geval hehe.
      Foto's-0002.jpgFoto's-0004.jpg

Verder weinig nieuws, zal iig regelmatig blijven updaten!

Greetz..
      Attached Files

Comment

Ze zijn nog wat langer doorgegroeid als ik had gedacht, vorige kweek hetzelfde hehe.
        Achteraf toch beter de hogere dosis regulator door kunnen zetten, maja verder gaan ze nog goed dus ik mag niet klagen.

Wel al wat blaadjes tegen de lampen aangezeten dus dat is dan wel weer sonde.

De afrodite heeft een blad met wat bladchlorose onderin, ga nog niet van een tekort uit maar hou het wel nog even in de gaten.

Nog wat foto's, weinig veranderd, slow but steady
        Foto's-0001.jpg Foto's-0002.jpg Foto's-0003.jpg Foto's-0006.jpgFoto's-0004.jpg Foto's-0009.jpg Foto's-0005.jpg
        Foto's-0008.jpg Foto's-0007.jpg Foto's-0010.jpg Foto's-0012.jpg

Greetz.

Comment

ja je heb leuke topjes al idd een beetje vol he lol

Comment

Vol is goed , ga er wederom 1 of 2 24 watt lampen in hangen ipv lagere watt lampen, zal wel weer wat goed maken om wat dieper in de kast wat meer licht te brengen.
            Luchtstroom is nog steeds goed. temperatuur blijft nog altijd netjes op 26 graden steken.

nu maar wachten tot de leuke topjes hele leuke topjes worden hehe

Comment

Bush Bush!!
              Lekker bosje hoor.. Daar komt wel wat leuks aan zo te zien..

Ze zijn net zo ver doorgegroeit als de vorige keer zeg je, had je de vorige keer dan ook regulator gebruikt of kun je stellen dat het voor de grootte van de plant uiteindelijk niet uitmaakt?

De lampen met een hoger wattage zullen ze zeker lekker vinden..
              Profiteren de onderste toppen er niet van doen de bovenliggende dat wel!
              - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
              - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

hehe thanx, laten we hopen dat je gelijk hebt .

de vorige kweek had ik gewoon normale dosis regulator aangehouden. echter waren ze de vorige keer nog een stukje verder doorgegroeid, paste echt precies toen.
                (andere soort, week langer voorgroei, slechte vergelijking ook eigenlijk)

ik neem in ieder geval wederom maar aan dat deze nu onderhand toch wel klaar zijn met groeien, ruim een maand op 12/12.
                net dat weekje te vroeg gestopt met de verhoogde dosis regulator
                Het werkt in ieder geval wel al zal het na dit kweekje een heel eind op zijn zou het nog wel een keer willen testen maar niet voor 50 euro lol

Het extra licht zal zeker goed doen, al ging de temperatuur nu wel aardig omhoog met de 2 extra 24 watt erin ipv 2 x 11, 30 graden bij de lampen, das teveel dus.
                Had de verwarming wel nog aan staan dus ik denk dat dat wel goedkomt zolang ik de verwarming daar savonds even dicht draai op de des betreffende kamer.
                ga zo iig weer even kijken hoe het ervoor staat met de temp...

Ben in ieder geval alweer benieuwd hoe het er na het weekend uitziet!

Greetz.

Comment

en het weekend is weer voorbij... hoe gaat met je dames??

Comment

Het gaat heel goed geloof ik, zie alweer grote verschillen ten opzichte van vrijdag/zaterdag.

De temperatuur is ook gewoon goed nu met de lampen aan (gewoon weer rond de 26/27 graden), al moet ik wel oppassen dat de dagtemperatuur niet te laag is en dus inderdaad de verwarming uitdraai of de thermostaat omlaag zet s'avonds..

Foto's:
                    Foto's-0002.jpg
                    Eentje tijdens rust..

Foto's-0021.jpgFoto's-0018.jpgFoto's-0019.jpg
                    Het totaalplaatje..

Foto's-0007.jpgFoto's-0016.jpgFoto's-0008.jpgFoto's-0006.jpgFoto's-0010.jpg
                    De mooiere lager gelegen topjes..

Foto's-0003.jpgFoto's-0009.jpgFoto's-0014.jpg
                    Bovenin...

Foto's-0013.jpg Foto's-0005.jpg
                    Paar close ups..

Had nog wat meer fotos geselecteerd maar mocht er schijnbaar maar 15 bij doen.
                    Volgens mij mis ik nu dus een paar mooie maar volgende keer beter hehe

Enjoy
                    Attached Files

Comment

Vanmiddag even bij de action binnengelopen en daar hadden ze weesrtations voor 8,50 (als ik t goed heb)
                      Eentje mee genomen voor de kast om de temp bij te houden, zowiezo wel een leuk hebbedingetje.
                      LV = 40-44% dus dat is mooi.
                      Foto's-0001.jpgFoto's-0003.jpg
                      foto's vergeten te draaien... maar goed dat is m.

edit, foto's gedraaid en opnieuw geupload

Greetz
                      Attached Files
                      Last edited by Hungry_Beaver; 22 March 2011, 17:15. Reden: foto phail

Comment

White Widow #1
                        Foto's-0002.jpg Foto's-0003.jpg Foto's-0004.jpg

Afrodite
                        Foto's-0005.jpg Foto's-0006.jpg Foto's-0007.jpg

White Widow #2
                        Foto's-0008.jpg Foto's-0009.jpg Foto's-0010.jpg

Foto's-0013.jpg
                        De red dragon gaat nog steeds net zo lame verder.
                        ze word gepest door haar zusjes denk ik .

Gaat verder zen gangetje, al kan het naar mijn gevoel wel wat sneller allemaal

Comment

Weer tijd voor een update en wat foto's
                          Vandaag de kast verplaatst naar een wat warmere kamer om de temp verschillen kleiner te houden tijdens licht aan en uit. Meteen even wat folie in de kast bevestigd..

de dames hebben vorige week water met enkel regulator, CaMg en topbooster gehad, zonder npk dus. gisteren hebben ze gewoon weer de normale mix gehad.

Totaalplaatje.
                          Foto's-0009.jpg Foto's-0010.jpg

Afrodite, laatste paar dagen gaat ze erg lekker al zeg ik het zelf.
                          Foto's-0011.jpgFoto's-0002.jpgFoto's-0003.jpgFoto's-0004.jpg

WW#1
                          Foto's-0005.jpg Foto's-0007.jpg Foto's-0006.jpg Foto's-0008.jpg

WW#2
                          Foto's-0001.jpg

De red dragon is geen foto's waardig, op de eerste fotos is te zien hoe mager ze is lol.
                          De bloei is ook niet vet dusver.
                          neemt toch maar weinig ruimte in zo smal als ze is, zodoende mag ze blijven.
                          Plantje de nek omdraaien is ook zo zonde

Greetz

Comment

paar foto's weer, geen bijzonderheden verder.
                            Foto's-0006.jpgFoto's-0003.jpgFoto's-0002.jpgFoto's-0001.jpgFoto's-0004.jpgFoto's-0005.jpg

Comment

Gaat lekker daar zo te zien!

lekker bosje vol! ga zo door he!

Comment

Doe ik! zit nu ongeveer op de helft dus verwacht dat de topjes snel genoeg wel wat dikker zullen worden (althans ik hoop het hehe).
                                Kastje is inderdaad lekker vol, misschien toch beter de red dragon achter de raam zetten. echter half april is het alweer 14 uur licht en kan niet echt vinden bij hoeveel lichturen plantje gaat reveggen.
                                Anders maar gewoon laten staan, over een paar weken omhakken en er een paar gram afhalen als voorproefje ofzo

Anyway, volgende update weer over een paar dagen, hopelijk is er dan weer wat verschil te zien

Greetz

Comment

Bezig...
                                X