Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Snowryders onder 160watt spaarlampen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Snowryders onder 160watt spaarlampen

    Korting op 420shop
    snow-ryder-feminised.jpg
    info
    whitwidowfem.jpg
    info


    Was de set-up hmmn
    growroom ofzo heb ik niet echt ik laat ze gewoon groeien op men kot...
    ik heb ga eenmaal ze een beetje groeien een deel van mijn kamer afsluiten met radiatorfolie hangt nu een gewoon wit doek...

    mijn lampen zijn jah 160watt spaarlampen (8*20w philips tornado warm wit)
    + nog eentje apart voor moest er een plantje wat extra licht kunnen gebruiken
    lampen.jpg
    verder niet veel speciaals te melden ik zal ze laten groeien op potgrond die een ph heeft van 6 voor voeding heb ik niet speciaal euhmn een algemene plantenvoeding met NPK verhouding van 6-3-7
    ze komen te staan in emmers van 13liter eentje in een iets kleiner 10liter ongeveer



    Maandag 17/01 zijn de zaadjes toegekomen gelijk laten ontkiemen zijn ze nog steeds mee bezig...
    volgens de site duurt het maar een maand en half tegen ze klaar zijn dus ik verwacht ergens rond de eerste-tweede week van maart klaar zullen zijn...

    Ik hou jullie op de hoogte foto's komen eraan zodra ze allemaal ontkiemd zijn

    och ja is men eerste kweekje ik wil er voornamelijk veel uit leren en men doel is toch wel een 50tal gram te halen van mijn snow ryders
    maar ik verwacht dat het wel es minder zou kunnen zijn maar ja een doel is om naar te streven...

    wat nog de temperatuur is momenteel iets te laag 23graden onder de lampen
    ietsje minder 21graden met de lampen uit maar nog niet alle lampen zitten in das
    voor volgende zondag... Ze krijgen water afgezuurd met citroensap of cola ik weet niet of dit kwaad kan had niets anders zuur liggen de eerste keer

    misschien een beetje onoverzichtelijk maar alles wat je moet weten staat er wel denk.

    vragen, opmerkingen en suggesties altijd welkom
    Tom

    #2
    Re: Snowryders onder 160watt spaarlampen

    allehoppa ik kijk uit naar de eerte fotos suc6 man

    Comment


      #3
      Re: Snowryders onder 160watt spaarlampen

      klinkt allemaal erg goed.
      enkel het afzuren zou ik wel even ph- bestellen.
      Afzuren met citroenzuur werkt niet al te best. De eerste paar uren wel. Hierna loopt de ph gestaag weer op.

      In iedergeval succes met je kweekje

      Ciao tj
      "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

      Comment


        #4
        Re: Snowryders onder 160watt spaarlampen

        ph- ik ben daar niet zo voor om daar anorganische dingen bij te smijten miss es werken met groene thee dan
        kan de overschot nog opdrinken
        ben van plan regenwater op te vangen aan men balkon is dat niet veel gezonder voor je planten?

        Comment


          #5
          Re: Snowryders onder 160watt spaarlampen

          met regen is je ph waarde gwn op peil, maar met groene thee werkt ie ook perfect
          grtz
          sigpic

          Comment


            #6
            Re: Snowryders onder 160watt spaarlampen

            het gaat zeer slecht met de plantjes door de droogte zijn er maar 2ontkiemd ik zal de andere nog proberen te redden maar ik vrees er echt voor...

            Ik heb ze wel naampjes gegeven plantje 1 is snow en plantje 2 is ryder :p

            hopelijk komt het nog goed anders tjah nieuwe zaadjes bestellen

            foto's komen er zo snel mogelijk aan!!!

            Comment


              #7

              Comment

              Bezig...
              X