Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ja das wa kak dak diene ni apart in nen pot kan zetten en hoger dan. Nuja tgaat ni dus tmoet zo. En hij is niet aant stretchen dus kdenk dat het wel meevalt. Hij zal mijn andere plant wel tegen volgende week ingehaalt hebben.
@nu proberen langer dan een week toe te komen met de oogst :p hehe
Eigenlijk heel erg zielig. Je doet zo'n 10 weken je best en uiteindelijk heb je maar 1 week plezier. Dat werkt niet echt motiverend voor een beginnende grower.
net zoals lsdaffy heb ik enorm mijn twijfels bij het zevergehalte van dit verslag, alle als je eens ziet naar de data en ontwikkeling van de plant, gaat wel allemaal een beetje heel erg snel niet, al zeker onder 4 tornado's, bedoel zo'n plant na 2 weken, ofwel zijn het oude foto's ofzo, anyhow, de ontwikkeling die er in 1 week zou zijn is echt beetje te naar mijn bescheiden mening.... om nog mor niet over de tegenstrijdigheden in zen data te spreken
Ik moet nu zeggen dat als je het zo bekijkt wel erg snel gaat. Ik doe idemdito dezelfde setup en na pas bijna 2 weken krijgt ie wat vorm. Van jou na 9 dagen al enorm veel bladeren.
Anyway, kheb ze gezien en ze zien er bijzonder goed uit.
@net zoals lsdaffy heb ik enorm mijn twijfels bij het zevergehalte van dit verslag, alle als je eens ziet naar de data en ontwikkeling van de plant, gaat wel allemaal een beetje heel erg snel niet, al zeker onder 4 tornado's, bedoel zo'n plant na 2 weken, ofwel zijn het oude foto's ofzo, anyhow, de ontwikkeling die er in 1 week zou zijn is echt beetje te naar mijn bescheiden mening.... om nog mor niet over de tegenstrijdigheden in zen data te spreken
Die gozer belazert de kluit op een uiterst onhandige manier. Ik heb ook een eerder topic van hem gezien, waarin een you tube filmpje hoe je de draden aan een stekker bevestigt. Hoewel elke willekeurige randdebiel dat kan vond hij zelf dat hij een goed topic had samengesteld. Ook zijn uitleg in hetzelfde topic hoe een parallelschakeling werkt vond ik weinig verheffend. Dat weet de grootste dorpsidioot immers ook. Toch had de topic-samensteller daarbij nog externe raad van een elektricien nodig. Echt triest, zo'n gebrek aan elementaire kennis.
Comment