Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wooffie's ultimate pc kweekje #2

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Wooffie's ultimate pc kweekje #2

    Wat geeft een adelaar om het gebalk van een ezel. Komisch hoe mensen met een beperkt geestelijk bereik reageren.
    Last edited by Xtreme; 27 March 2011, 16:43.

    Comment


      #32
      Re: Wooffie's ultimate pc kweekje #2

      Its al in the name ...

      WOEF

      Grtz Hash
      Geniet nooit met mate !

      Comment


        #33
        Re: Wooffie's ultimate pc kweekje #2

        haha hasharin. en xtreme hangt den intellectuele oude zak ni uit kutzakske

        Comment


          #34
          Re: Wooffie's ultimate pc kweekje #2

          Ik zie bij je leeftijd 41 staan. Heb je de 4 en 1 wellicht verwisseld? Je gedraagt je immers als een verongelijkte puber, die bij gebrek aan woorden en argumenten overgaat tot schelden. Ik blijf echter je boosheid uiterst vermakelijk vinden. Voor de goede orde: ik voel me echt niet beledigd. Daartoe mis je de statuur. Jammer dat hylaba en winterwolf je tot op heden in dit topic je niet zijn bijgevallen. Reacties van lieden van het zelfde allooi als het jouwe verhogen alleen de feestvreugde.
          Last edited by Xtreme; 28 March 2011, 10:34.

          Comment


            #35
            Ik kan bevestigen dat wooffie zijn planten idd snel groeide! Hij heeft geen foute date gegeven hoor. En xteme, door zo als een oud leraar te praten maakt ge u enkel belachelijk !

            Comment


              #36
              Re: Wooffie's ultimate pc kweekje #2

              Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
              Jammer dat hylaba en winterwolf je tot op heden in dit topic je niet zijn bijgevallen. Reacties van lieden van het zelfde allooi als het jouwe verhogen alleen de feestvreugde.
              Ik vind het ook niet zo denderend, zo'n microkweekje. Maar het woord zegt het toch zelf. Inderdaad, je steekt er enorm veel tijd in voor weinig opbrengst. Maar je beleeft er plezier aan. Natuurlijk niet in de mate van zo'n echte kweek, want met autoflowers kan je niet echt aan de slag. Daarbij komt nog eens het feit dat alles in een PC-case gebeurd en dat maakt de micro nog eens micro. Als hij dit zo wilt doen, zo zij het. Het is zijn tijd en dus zijn verspilling (in jullie ogen dan).

              Na Pasen begin ik terug, dan mag je mij wat de grond komen inboren, want Wooffie komt hier niet meer terug denk ik zo.

              Comment


                #37
                Re: Wooffie's ultimate pc kweekje #2

                tijd voor een slotje imo

                Comment


                  #38
                  Re: Wooffie's ultimate pc kweekje #2

                  @Het is zijn tijd en dus zijn verspilling (in jullie ogen dan).

                  Naar mijn oordeel is dat zeker geen verspilling van tijd. Als iemand van 41 zich kinderlijk blij opstelt met een oogst van 35 gram is dat juist heel leuk. Alleen jammer dat Wooffie, zich ondanks zijn leeftijd gedraagt als een verongelijkte kleuter en zijn gram probeert te halen in bewoordingen die maatschappelijk niet aanvaardbaar zijn te achten. Nochtans, ik neem hem dat niet kwalijk: het zal wel aan zijn (gebrek aan) opvoeding liggen. Zelf heb ik ook nog steeds infantiele neigingen. Als ik mijn zoon van 27 jaar oud bezoek neem ik een nieuwe doos technisch lego mee. De dames gaan dan naar een concert en wij vermaken ons de gehele avond met de doos lego. Het enige wat mij onderscheidt van Wooffie (op dit forum) is het taalgebruik. Maar dat zal wel een gevolg zijn van het verschil in sociaal culturele achtergrond: ieder vogeltje zingt immers zoals het gebekt is. Verder wens je alle succes toe met je kweekopzet: het is geenszins mijn bedoeling op voorhand iemand de grond in te boren.
                  Met vriendelijke groet,
                  Xtreme
                  Last edited by Xtreme; 29 March 2011, 14:31.

                  Comment


                    #39
                    Re: Wooffie's ultimate pc kweekje #2

                    WOOOWMAN, That's Extreme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                    Te veel offtopic... gooi maar slotje er op.
                    Want het word er niet gezelliger op

                    Woofie, laat 't je smaken

                    Comment

                    Bezig...
                    X